МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛЕКЦІЯ № 1Харків Спец. 6.030103 Практична психологія Конспект лекцій ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ Е.М. ЄГОРОВА УКРАЇНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУК УКРАЇНИ Висновки по лекції. Згідно закону "Про інформацію" інформація поділяється на відкриту та інформацію з обмеженим доступом. Інформація з обмеженим доступом, у свою чергу, за своїм правовим режимом поділяється на конфіденційну і таємну (зокрема, державну і комерційну). Основні джерела загроз безпеки ІС поділяються на випадкові та навмисні. Загрози безпеки ІС можуть бути у вигляді загроз конфіденційності, цілісності та доступності і реалізовуватись пасивним або активним способом. Захищати інформацію можна організаційними, законодавчими, фізичними і програмними методами. Масове використання інформаційних технологій призвело до появи окремої галузі досліджень – комп'ютерної етики,яка займається проблемами, повязаними з розробкою моральних кодексів для комп'ютерних професіоналів і простих користувачів, захистом прав власності, авторських прав, права на особисте життя і свободу слова стосовно до сфери інформаційних технологій, а також правовими проблемами. У рамках комп'ютерної етики виділяється особлива область, яка називається "хакерською етикою", підставу якої заклали хакери. Спочатку хакером називали комп'ютерного фанатика, захопленого програмуванням і проблемами комп'ютерних технологій, але у даний час цей термін набув негативного відтінку. Найнебезпечнішими хакерами є розробники комп'ютерних вірусів. Комп'ютеризація суспільства також призвела до появи нового різновиду злочинності, пов'язаного з крадіжкою, перекрученням або знищенням комп'ютерної інформації.
КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ, ФІЛОСОФІФІЇ І ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
для студентів денної та заочної форм навчання
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ УКРАЇНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ
КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ, ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
Е.М.ЄГОРОВА
ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ
Конспект лекцій для студентів денної та заочної форм навчання спец. 6.010301 Практична психологія
Рекомендовано Науково-методичною Радою Української інженерно - педагогічної академії Протокол № __8__ від___02.04____ 2013р.
Харків 2013 УДК 159.95 Єгорова, Е.М. Історія психології: конспект лекцій для студ. денної та заоч. форм навч. спец. 6.030103 Практична психологія / Е.М.Єгорова ; Укр. інж.-пед. акад.- Х.:[Б.в.], 2013.- с.
Даний навчальний матеріал рекомендується для використання при підготовці студентів 1 курсу спеціальності 6.030103 «Практична психологія» з дисципліни “Історія психології”.
Рецензент:к. псих.н., доц. О.М. Толкачова
© Е.М.Єгорова, 2013 © УІПА, 2013 (4 години) Читайте також:
|
||||||||
|