МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Висновки1. Урок як форма організації навчально-виховної діяльності, попри свої вади та недоліки, залишається фактично єдино можливою формою навчання у школі. 2. У зв’язку з тим, що будь-яка класифікаційна модель не може бути визнана довершеною, кожна обґрунтована класифікаційна модель може бути визнана прийнятною. 3. Типи уроків реалізуються у найрізноманітніших формах, які, своєю чергою, можуть утворювати найнесподіваніші комбінації. 4. Від того, які чинники лежатимуть в основі класифікаційної моделі уроку, залежить характер та спрямування організації навчально-виховної діяльності у рамках уроку. 5. Поняття „нестандартний урок” існує тільки відносно наявних стандартних форм, а найповніше такий урок виявляється у різноманітних інтерактивних та ігрових формах організації навчально-виховної діяльності. 6. Уроки позакласного читання відрізняються від інших уроків лише тим, що предметом вивчення на таких уроках є твори, які не входять до основного змісту програми. *Я добре пам’ятаю, як на засіданні міського методичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури м. Володимира-Волинського було прийнято виважене рішення про те, що на викладання предмету за програмою 1998 року школи міста будуть переходити поступово, починаючи з 5 класу. Це рішення виявилося виправданим, бо 2000 року цю програму ледь взагалі не заборонили, а потім визначили як таку, що придатна лише для шкіл та класів з поглибленим вивченням зарубіжної літератури. * Цей автор саме так відтворював на папері свій псевдонім, а не так, як це собі уявляють сучасні редактори та видавці, подаючи частини цього псевдоніму як імя – „Ігор”, та прізвище – „Сєвєрянін”. * Телеологія (термін І. Канта) передбачає розкриття цілого з метою полегшити можливість співвіднесення з ним окремого. ** Переказ є герменевтичним, оскільки від переказу починається перехід до поглиблення смислу твору в аналізі, від якого потім знову слід повернутися до сюжету, щоб остаточно пояснити його через деталь, про яку досі не згадувалося („герменевтичне коло”). Але герменевтична функція переказу і цим не вичерпується, тому що смисл завжди є „невичерпним” (термін Ф. Шлейєрмахера), тобто, зробивши ще одне аналітичне узагальнення, можна ще раз, востаннє повернутися до сюжету, щоб вказати на ті смисли, які ніколи не будуть встановлені абсолютно точно. * Наприклад, одним з новітніх прийомів, які завдяки інформаційним технологіям широко використовуються у сучасній школі, є презентація. Але для успіху застосування цього прийому потрібно не лише вміти користуватися програмою PowerPoint, а й необхідність взяти до уваги все те, про що йшлося вище у зв’язку з іншими методичними прийомами. * Щоправда, є ще, так би мовити, феномен Гаррі Потера, але чи так дуже цей „феномен” відрізняється від „феномену” Карлсона, який живе на даху?! * Порівняйте: у США, наприклад, теж є загальнонаціональний конкурс учителів. Але він там проводиться лише за документами, які учитель подає в оргкомітет конкурсу, де з цими документами заочно знайомляться члени журі, тобто конкурс не передбачає „відкритих” конкурсних уроків, як у нашому випадку. Більш того, переможниця одного з таких конкурсів, опинившись на Міжнародному конкурсі шкільних учителів в Артеці у приватній бесіді визнала, що якби вона повинна була б проводити такий урок, то у жодному випадку не стала б брати участі у конкурсі. * Відповідно до закону України „Про освіту” школа залишається поза будь-якими релігійними конфесіями. * У зв’язку з цим дивіться конспект уроку „Фінали без кінця!..”, поданий у додатку № 1. *Цей урок проведено у рамках науково-практичного семінару, який було організовано ВОНМІПОПК у квітні 2000 року у м. Володимирі-Волинському Волинської обл. на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 2 і присвячено питанням вивчення творчості Ґ. Ґ. Маркеса на уроках зарубіжної літератури. Читайте також:
|
||||||||
|