МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Висновки1. Урок як форма організації навчально-виховної діяльності, попри свої вади та недоліки, залишається фактично єдино можливою формою навчання у школі. 2. У зв’язку з тим, що будь-яка класифікаційна модель не може бути визнана довершеною, кожна обґрунтована класифікаційна модель може бути визнана прийнятною. 3. Типи уроків реалізуються у найрізноманітніших формах, які, своєю чергою, можуть утворювати найнесподіваніші комбінації. 4. Від того, які чинники лежатимуть в основі класифікаційної моделі уроку, залежить характер та спрямування організації навчально-виховної діяльності у рамках уроку. 5. Поняття „нестандартний урок” існує тільки відносно наявних стандартних форм, а найповніше такий урок виявляється у різноманітних інтерактивних та ігрових формах організації навчально-виховної діяльності. 6. Уроки позакласного читання відрізняються від інших уроків лише тим, що предметом вивчення на таких уроках є твори, які не входять до основного змісту програми. *Я добре пам’ятаю, як на засіданні міського методичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури м. Володимира-Волинського було прийнято виважене рішення про те, що на викладання предмету за програмою 1998 року школи міста будуть переходити поступово, починаючи з 5 класу. Це рішення виявилося виправданим, бо 2000 року цю програму ледь взагалі не заборонили, а потім визначили як таку, що придатна лише для шкіл та класів з поглибленим вивченням зарубіжної літератури. * Цей автор саме так відтворював на папері свій псевдонім, а не так, як це собі уявляють сучасні редактори та видавці, подаючи частини цього псевдоніму як імя – „Ігор”, та прізвище – „Сєвєрянін”. * Телеологія (термін І. Канта) передбачає розкриття цілого з метою полегшити можливість співвіднесення з ним окремого. ** Переказ є герменевтичним, оскільки від переказу починається перехід до поглиблення смислу твору в аналізі, від якого потім знову слід повернутися до сюжету, щоб остаточно пояснити його через деталь, про яку досі не згадувалося („герменевтичне коло”). Але герменевтична функція переказу і цим не вичерпується, тому що смисл завжди є „невичерпним” (термін Ф. Шлейєрмахера), тобто, зробивши ще одне аналітичне узагальнення, можна ще раз, востаннє повернутися до сюжету, щоб вказати на ті смисли, які ніколи не будуть встановлені абсолютно точно. * Наприклад, одним з новітніх прийомів, які завдяки інформаційним технологіям широко використовуються у сучасній школі, є презентація. Але для успіху застосування цього прийому потрібно не лише вміти користуватися програмою PowerPoint, а й необхідність взяти до уваги все те, про що йшлося вище у зв’язку з іншими методичними прийомами. * Щоправда, є ще, так би мовити, феномен Гаррі Потера, але чи так дуже цей „феномен” відрізняється від „феномену” Карлсона, який живе на даху?! * Порівняйте: у США, наприклад, теж є загальнонаціональний конкурс учителів. Але він там проводиться лише за документами, які учитель подає в оргкомітет конкурсу, де з цими документами заочно знайомляться члени журі, тобто конкурс не передбачає „відкритих” конкурсних уроків, як у нашому випадку. Більш того, переможниця одного з таких конкурсів, опинившись на Міжнародному конкурсі шкільних учителів в Артеці у приватній бесіді визнала, що якби вона повинна була б проводити такий урок, то у жодному випадку не стала б брати участі у конкурсі. * Відповідно до закону України „Про освіту” школа залишається поза будь-якими релігійними конфесіями. * У зв’язку з цим дивіться конспект уроку „Фінали без кінця!..”, поданий у додатку № 1. *Цей урок проведено у рамках науково-практичного семінару, який було організовано ВОНМІПОПК у квітні 2000 року у м. Володимирі-Волинському Волинської обл. на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 2 і присвячено питанням вивчення творчості Ґ. Ґ. Маркеса на уроках зарубіжної літератури. Читайте також:
|
||||||||
|