МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: РОЗРАХУНКИ ЗА ЗЕРНО В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЙОГО ЯКОСТІ
Завдання: 1. Ознайомитись із методикою розрахунків за зерно, в залежності від його якості. 2. Встановити, чи відповідає зерно, (в даному Вам завданні) вимогам базисних кондицій, обмежуючих кондицій і чи підлягає воно реалізації. 3. Визначити розміри натуральних, грошових знижок (надбавок), плату за досушування і доочистку зерна (по індивідуальних завданнях).
Порядок виконання роботи: В таблицю, в графу «Дані аналізу зразка» необхідно переписати перше завдання. Базисні і обмежуючі кондиції знаходять в таблиці 4 . Але, при цьому необхідно враховувати, що на запах зерна і зараженість базисних кондицій немає, відсутні обмежуючі кондиції на натурну масу зерна. В графу «Відхилення від базису « записують число, що виражає різницю між показником якості даного зразку зерна і показниками базисних кондицій. Друге завдання виконується аналогічно, але з врахуванням «сильної« пшениці. Після виконання двох завдань, засвоївши методику розрахунків за зерно враховуючи його якість, виконуючи третє завдання. Якщо в перших двох завданнях необхідно провести розрахунки у відносних величинах, то в третьому завданні дається конкретна маса зерна і насіння. Враховуючи знижки (надбавки) до ваги і до ціни з точністю до 1 кг, необхідно вирахувати яка сума грошей буде виплачена за дану продукцію. Закінчивши роботу її представляють викладачеві на перевірку.
4. Базисні та обмежуючі норми на зерно
1. Розрахунки за зерно в залежності і його якості.
2. Додатковий зразок
3. Розрахунки по визначенню, залікової ваги зерна, насіння, грошових знижок і надбавок
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 10 ТЕМА: КІЛЬКІСНО-ЯКІСНИЙ ОБЛІК ЗЕРНА В СХОВИЩАХ
Завдання: 1. Ознайомитисть з методикою обліку зерна в сховищах в залежності від зміни його якісних показників. 2. Перевірити правильність обліку зерна при збереженні і знайти величину виправданих втрат.
В процесі зберігання зерна і продуктів його переробки проходять зміни ваги і якості зерна за рахунок збільшення або зниження вологості (усушка, підмокання) і засміченості (очистка, забруднення іншими видами), а також за рахунок природніх втрат при зберіганні (дихання). При цьому може бути як збільшення, так і зниження ваги зерна. Норми природніх втрат залежать від культури, способу і строку зберігання зерна (Додаток 1.). Ними користуються при списанні втрат наприкінці зберігання зерна після проведення розрахунків зміни маси внаслідок зміни вологості та вмісту смітної домішки. Списання вказаних втрат зерна по сховищах проводиться тільки після переважування всього зерна, яке знаходиться в даному сховищі. При нестачі необхідно встановити відповідність виявленої нестачі величині виправданих втрат. Для встановлення обгрунтованості зміни ваги зерна в залежності від зміни вологості і кількості смітної домішки необхідно керуватись слідуючим: - розміри втрат у вазі зерна не повинні перевищувати різниці, яка отримується при співставленні показників початкової вологості і вологості по видачі зерна з перерахунку цієї різниці по формулі : 100 х ( W1 - W2) Х= ------------------------, % , де Х – втрати у вазі ; W1- початкова середньозважена вологість партії, %; W2- середньозважена вологість в кінці зберігання, %.
- втрати у вазі зерна від пониження смітної домішки не повинні перевищувати різниці при співставленні показників початкової кількості смітної домішки і кількості смітної домішки на період видачі зерна з перерахунком цієї різниці по формулі :
( а1 – а2) х (100 – Х) Х1 = ------------------------------, %, де 100 – а2 Х1 – втрати в вазі; а1 – смітна середньозважена домішка на початок поступлення партії, %; а2 – смітна середньозважена домішка на кінець зберігання, % ; Х – розмір втрат від зниження вологості , %.
- під час тривалого зберігання зерна може збільшуватись його вологість, особливо навесні. Величину збільшення маси партії зерна Х2 визначають за формулою : 100 х ( W2 - W1) Х2 = ---------------------------, %, де 100 – W2
ЇW1 і W2 – вологість зерна відповідно до і після зберігання.
Перед розрахунком природніх втрат визначають середню тривалість зберігання зерна. Для цього суму щоденних чи помісячних (при зберіганні понад 90 днів ) залишків зерна ділять на його кількість, визначену за відпуском зважування з додаванням залишку. - природні втрати зерна при зберіганні вираховують по слідуючій формулі ( на протязі трьох місяців ): Н х t Х3 = ----------------, %, де Х3 – норма втрат, %; Н – норма втрат до трьох місяців включно, %; t - середня кількість днів зберігання.
- при середній тривалості зберігання партії зерна вище трьох місяців норму втрат вираховують по формулі : б х в Х4 = ---------------- + Н , % , де t Х 4 - норма втрат, %; Н – норма втрат за попередній строк зберігання, %; б - різниця найвищої норми для даного проміжного строку зберігання і попередньою нормою втрат; в – різниця між середнім строком зберігання даної партії і строком зберігання, який встановлений для попередньої норми; t – кількість місяців зберігання до яких відноситься різниця між нормами втрат (б). Середня кількість днів зберігання вираховується шляхом ділення суми щоденних залишків на суму поступлення зерна. У випадку правильного обліку зерна повинна бути слідуюча рівність :
П = Р + О + У , де П – сума зерна, що поступила на зберігання, ц; Р – сума виданого зерна, ц; О – сума списаних по актах обробки відходів, ц; У – втрати в вазі зерна при сушінні, очистці і природні втрати, ц.
Втрати у вазі зерна за рахунок змін вологості і смітної домішки у ваговому виразі ( в ц) вираховується по відношенню до всієї кількості зерна по видачі і залишку при переважуванні. Виходячи із вище вказаного необхідно обрахувати чи виправдана нестача зерна, виявлена ревізієйною комісією при переважуванні залишку зерна.
Таблиця 2.
Фактичний залишок після переважування – Нестача - Сума списаних відходів по актах - Середній строк зберігання -
Додаток 1. НОРМИ ПРИРОДНІХ ВТРАТ ПРИ ЗБЕРІГАННІ ЗЕРНА І НАСІННЯ, %
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 11 ТЕМА: ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ОЛІЙНОЇ СИРОВИНИ І ГОТОВОЇ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ
Завдання: 1. Ознайомитись з оцінкою якості соняшника (засміченість, дефектності ядер, натурної ваги, вологості). 2. Провести оцінку якості рослинної олії.
Матеріали і обладнання :ваги лабораторні, млинок, сушильна шафа, колби скляні на 300-500 мл, колби конічні на 100 мл, піпетка автоматична, бюретки на 25 мл, мірні циліндри на 50 мл, водяна баня, 0,1 н. Розчин КОН чи NаОН, спирт етиловий технічний, ефір діетиловий (сірчаний), 1% спиртовий розчин фенолфталеїну, пробки коркові, папір фільтрувальний. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|