Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад рішення

Перевірити можливість відпрацювання родовища екскаватором ЕРГ-15, якщо: екскаватор розташовується на покрівлі добувного уступу, коефіцієнт розпушення породи у відвалі = 1,2; ширина екскаваторної заходки А = 10м; потужність пласта корисної копалини h = 2м; потужність пласта покриваючих порід Н = 6м; кут укосу видобувного уступу α = 60°, кут укосу розкривного уступа β = 50°; кут укосу відвалу φ = 40°; відстань від осі ходу екскаватора до верхньої бровки видобувного уступу L = 7м.

Ключовим моментом при рішенні технологічних задач, пов’язаних з безтранспортною системою розробки горизонтальних пластових родовищ є рівність об’ємів розкривної та відвальної заходок, яку можна записати:

. (1)

Аналізуючи геометрію розкривної та відвальної заходок, які представлені на технологічній схемі безтранспортної системи розробки, слід записати:

м3; (2)

, м3. (3)

З урахуванням формул (1), (2) та (3) слід записати:

.

звідки:

м.

Враховуючи горизонт розташування екскаватора, можна записати:

,

НР MAXмаксимальна висота розвантаження екскаватора, при якій можливо працювати за даною технологічною схемою.

Тоді:

м.

Відповідно до наведеної технологічної схеми правомірним є вираз:

м.

Для заданої механічної лопати ЭВГ-15 характерні наступні значення відповідних параметрів RР=37,8м, НР MAX =26м. Порівнюючи паспортні значення даних технологічних параметрів з розрахованими, слід зробити висновок, що відпрацювання родовища за безтранспортною схемою екскаватора ЭВГ-15 в заданих умовах є можливим.


Читайте також:

  1. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  2. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  3. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  4. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  5. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  6. Аналіз отриманих результатів, прийняття рішення про можливість видачі сертифікату відповідності
  7. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  8. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  9. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Базові та прикладні класифікації
  12. В Додатку до диплома (приклад)




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача №2 | Задача №3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.