ЩО ВИНОСЯТЬСЯ НА МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ
1. Мовна/мовленнєва компетентність як невід'ємна складова й обов'язкова ознака освіченості та професіоналізму.
2. Наукова література як основне джерело фахових знань.
3. Стан мовної наукової культури.
4. Мета, завдання, сфера застосування наукового стилю.
5. Підстилі та жанри наукового стилю.
6. Репрезентація української наукової мови на лексичному рівні.
7. Граматичні ресурси української наукової мови.
8. Інтегральний алгоритм (золоті правила) швидкого читання.
9. Наукові твори Київської Русі, Острозької, Києво-Могилянської академії.
10. Наукове товариство ім. Шевченка: формування української наукової термінології.
11. Розвиток української наукової мови у 20-30 рр. XX ст.
12. Сучасний етап розвитку української наукової мови.
13. Узагальнення та "згортання" інформації наукового джерела до рівня плану (питального, тезового, номінативного).
14. Конспектування друкованого джерела наукової інформації.
15. Конспектування наукової інформації, що сприймається на слух.
16. Анотування наукового джерела. Вимоги до анотації.
17. Реферування наукового джерела.
18. Рецензування наукового джерела.
19. Поняття про наукове повідомлення.
20. Мовне оформлення результатів наукової роботи.
21. Правила оформлення наукової роботи.
22. Загальні правила цитування і посилання на використані джерела.
23. Оформлення списку використаних джерел.
24. Основні компоненти наукової статті.
25. Етапи підготовки наукової статті.
26. Підготовка і написання наукової статті.
27. Мовні огріхи в науковій статті.
28. Мовні кліше у науковій статті.
29. Підготовка до участі у науковій дискусії, полеміці.
30. Композиційно-логічна побудова усної наукової доповіді, повідомлення, виступу.
31. Наукова стаття і науковий виступ: спільне і відмінне.
32. Оратор і аудиторія.
33. З історії дискусії.
34. Правила коректного ведення дискусії.
35. Підготовка до участі у науковій дискусії, полеміці.
36. Наукові конференції як засіб вияву культури наукової мови
Рекомендована література
Основна
1. Онуфрієнко Г. С. Науковий стиль української мови: навч. посібн. / Г. С. Онуфрієнко. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 312 с.
Читайте також: - I. Аналіз контрольної роботи.
- I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- III. Контроль знань
- III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
- IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|