Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 8. Розробка комплексу маркетингу: цінова політика

Задача 8.1

Уявіть, що ви відкрили торгівелий пункт з величиною постійних витрат 20 тис. грн. на рік, і змінних витрат – 3 грн. на одиницю товару. Припустимо, що планова ціна одиниці продукції становитиме 6 грн.

Визначте межу беззбитковості за даної ціни.

Задача 8.2

В таблиці 8.1 наведено дані щодо попиту на підручники та навчальні посібники протягом року.

1. Розрахуйте і занесіть в таблицю коефіцієнт цінової еластичності попиту.

2. Визначте суму виручки за підручники на навчальні посібники при кожному значенні ціни.

3. При якому значенні коефіцієнта цінової еластичності попиту величина виручки буде максимальною і чому?

 

Таблиця 8.1 – Дані щодо попиту на підручники та навчальні посібники

Об’єм попиту, чит. Ціна за один підручник, грн.

 

Задача 8.3

Фірма “Лотос” запустила нову технологічну лінію для виробництва світлотехнічної продукції, інвестувавши в неї 1,5 млн. грн. Плановий випуск нової продукції N=50000 шт. у рік. Змінні витрати на одиницю продукції ЗВ =12 грн. Постійні витрати на виробництво і збут продукції ПВ=320 тис. грн. у рік.

Визначіть ціну нової одиниці товару, використовуючи такі методи, що належать до витратної моделі ціноутворення:

1) метод надбавок, за умови, що ця фірма хоче встановити надбавку в розмірі 20%:

а) від собівартості товару;

б) від ціни його продажу;

2) метод забезпечення цільового прибутку на інвестований капітал , якщо фірма хоче отримувати 20% прибутку з інвестицій щорічно.

Задача 8.4

За даними останніх місяців на підприємстві, що виробляє годинники (будильники), спостерігається значне скорочення обсягів збуту. Їх продавали за ціною Ц1= 25 грн./один. Оскільки конкуренти за цей період ціни не змінювали, менеджер із маркетингу розмірковує, чи варто змінювати ціну.

Відділ маркетингових досліджень, аналізуючи вплив ціни на динаміку попиту, визначив еластичність попиту на такі годинники від ціни на рівні Е = -2,7%.

Чи порадили б Ви менеджеру прийняти рішення про зниження ціни на 3 грн./один., якщо дотепер щомісяця у середньому продавалось N1 = 670 одиниць товару, змінні витрати на виробництво і продаж одного годинника становлять ЗВ=17 грн./один., а постійні витрати ПВ=1275грн. у місяць? Треба щоб балансовий прибуток досягав не менше, ніж 18% від обсягів продажу.

Задача 8.5

Собівартість виробу складає 38 грн., рентабельність – 20%, ставка акцизного збору – 5 євро за одиницю продукції, курс НБУ — 10,8 грн. за один євро, ПДВ – 20%. Визначити відпускну ціну виробника.

 

Задача 8.6

Собівартість виробу складає 180 грн., рентабельність – 25%, ставка
акцизного збору – 30 %, ПДВ – 20%. Визначити відпускну ціну ви­робника.


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. V розділ. Товарна політика підприємства
  3. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  4. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  5. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  6. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  7. Аграрна політика
  8. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  9. Активна і пасивна державна політика.
  10. Активна політика зайнятості
  11. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  12. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій




Переглядів: 857

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуація 7.1 | Задача 8.7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.