Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи розвитку господарського контролю

Контроль має древню історію. Вважається, що виникнення контролю співпадає із розвитком людського суспільства, а його еволюція пов’язана з урізноманітненням форм власності капіталу в різних суспільно-економічних формаціях.

Передумови його виникнення тісно пов’язані з середовищем, в якому перебувають люди – природою та суспільством. Залежність людини від природи обумовлюється її біологічним походженням, а залежність від суспільства визначається неспроможністю ізольованого існування кожного окремо взятого індивіда. Отже, контроль виник як необхідна умова суспільної праці в здобуванні і розподілі засобів для існування.

У процесі еволюції контроль зазнав значних змін: від перевірки простих господарських процесів, яка існувала у первісному суспільстві, – до наукового осмислення явищ і процесів та їх використання в умовах ринку. Процес послідовної зміни суспільно-економічних формацій наклав свій відбиток та визначив певну послідовність історичних етапів розвитку контролю, які наведені у таблиці 1.1.

Таблиця 1.1


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  7. IV. Питання самоконтролю.
  8. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  9. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  10. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  11. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  12. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок




Переглядів: 961

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційні форми та види контролю | Історичний розвиток контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.