МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Реформування системи контролю в УкраїніВ Україні система контролю сформувалася на фундаменті командно-адміністративного устрою, де через сильну централізацію управлінських структур звертали увагу на політичні функції контролю і його масовість, що негативно впливало на компетентність та об’єктивність контролю. В результаті об’єкти управління почали відходити від реального контролю, процес контролю ставав все більше формальним, що передусім позначалося на темпах розвитку економіки. Тому з переходом до ринкової економіки виникла необхідність реформування системи контролю. Першим кроком до створення нових контролюючих структур, характерних для ринку, стало прийняття в 1990 році Закону України “Про державну податкову службу в Україні”. Проте створення податкової служби не вирішило всіх проблем здійснення державного контролю, тому 26.01.1993 року був прийнятий Закон України “Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні”. Потім почали створюватися інші органи державного контролю: Рахункова палати Верховної Ради України, Державне казначейство України, інші. Реорганізація та часткова ліквідація складних вертикальних структур усувають в багатьох випадках підстави для здійснення відомчого контролю. Повна ліквідація такого контролю неможлива, він повинен бути, необхідно посилити контроль з боку міністерств і відомств за діяльність підприємств, організацій, установ. Разом з тим, із збільшенням частки недержавних підприємств контрольні функції держави перекладаються на власника. Зростає роль внутрішньогосподарського контролю. Розвиток ринкових відносин супроводжується появою нових економічних суб’єктів – акціонерних товариств, комерційних банків, страхових організацій, які не є власністю держави і не мають вищестоящих органів управління. Виникла необхідність контролю, який відповідає недержавній формі власності. Такою формою контролю був визначений аудиторський контроль. Поява аудиторського контролю в Україні пов’язана з необхідністю контролю за діяльністю спільних підприємств, для яких аудит став обов’язковим згідно з Інструкцією Мінфіну СРСР № 124 від 04. 05. 1987 року “Про оподаткування спільних підприємств”. У 1989 році в Україні виникла перша аудиторська фірма, а 22 квітня 1993 року був прийнятий Закон України “Про аудиторську діяльність“. Читайте також:
|
||||||||
|