Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приблизна структура багаторічного процесу підготовки

Етапи I II III IV V VI VII
Попередньої підготовки Початкової спеціалізації Поглибленої спеціалізації Спортивного вдосконалення Вищих досягнень Збереження досягнень Підтримання тренованості
Роки занять 1-2-3 4-5 6-7 8-9-10 Від 4 до 12 років - -
Стадії Базової підготовки Максимальної реалізації індивідуальних можливостей Спортивного довголіття

 

Найбільш розгорнута структура багаторічного тренування, яка використовується нашими сусідами з Російської Федерації і Білорусі представлена нами в таблиці 4.

Серед розгорнутих|розгорнених| багаторічних|багаторічних| періодизацій тренувального процесу зарубіжних авторів слід відзначити пропозиції|речення| Тудора О. Бомпа (2003), в яких він наводить приклади структуризації багаторічної підготовки в найбільш популярних і масових видах спорту.

Згідно позиції Г.С.Туманяна (2006) приведені рекомендації відносяться до розряду слабодоведених| положень|становищ|. Для вирішення цього питання, на його думку, на допомогу повинні прийти фактичні дані про вікову| динаміку спортивних досягнень, а також дані про сучасні тенденції в спорті.

У вітчизняній системі багаторічної|багаторічної| підготовки до недавніх пір зазвичай|звично| прийнято було виділяти п'ять етапів: 1) початкової підготовки; 2) попередньої базової підготовки; 3) спеціалізованої базової підготовки; 4) максимальній реалізації індивідуальних можливостей|спроможностей|; 5) збереження|зберігання| досягнень (Платонов, 1997).

 

Таблиця 5.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  5. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  6. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  7. IV. План навчального процесу.
  8. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  9. IY.3. Общество и его структура.
  10. VІ. План та організаційна структура заняття
  11. А) Структура економічних відносин.
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Результатів майстра спорту і майстра спорту міжнародного | Вікові межі спортсменів на різних етапах багаторічної підготовки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.