Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Які основні тенденції визначають стан та перспективи розвитку міжнародного ринку послуг.

Надання послуг є найбільш динамічною статтею зовнішньої торгівлі. Дедалі більше число видів послуг стає ринковим товаром і реєструється на рахунках поточних операцій платіжного балансу країни. Експорт послуг складає приблизно 1,5 трлн. дол. США або понад 20% всієї світової торгівлі. При цьому торгівля комерційними послугами постійно зростає (табл. 1).
Зростання торгівлі послугами обумовлене наступними фактами:
• революційно технічні зміни;

• підвищення темпів розвитку технологічних програм в галузі телекомунікацій та інформації;

• збільшення попиту на фінансові, страхові, банківські послуги.
Близько 75% обсягу послуг експортується розвинутими країнами, 24% - країнами, що розвиваються та країнами з перехідною економікою і 1 % - міжнародними організаціями. Країни, що розвиваються, на ринку послуг пропонують послуги з тих секторів, у яких є потенціал розвитку експортної торгівлі. Наприклад, фінансові, телекомунікаційні, будівельні, медичні й інші сектори. Велика кількість цих країн великою мірою залежить від імпорту послуг, від лібералізації якого отримують переваги. Їх імпорт послуг постійно зростає, оскільки продуктивність промисловості тісно пов’язана з допустимими і недорогими фінансовими та інформаційними послугами. Підприємства в пошуках іноземних ринків мають витрачати значно, більше, ніж раніше, на маркетингові та наукові дослідження, рекламу тощо.
Технологічний прогрес в галузі комунікацій дає постачальникам, які були раніше прив’язані до національних ринків, можливість діяти на міжнародній арені. Банки і страхові компанії, застосовують факсимільний зв’язок, електрону пошту можуть діяти значно ефективніше. За допомогою сучасних інформаційних технологій архітектори, інженери можуть передавати свої проекти і наглядати за ходом будівництва з тисячокілометрової відстані.
До основних експортерів послуг відносяться: США (18,9% від загального обсягу експорту), Німеччина (6,83%), Франція (6,72%), Великобританія (6,3%), Італія (5,62%), Японія (5,45%), Нідерланди (5,41%).
До основних імпортерів послуг відносяться: США (12,72%), Японія (10,43%), Німеччина (10,32%), Італія (5,42%), Великобританія (5,41%), Нідерланди (3,69%). (5, c. 315).

У структурі світового експорту послуг понад половину його вартісного обсягу припадає на міжнародний транспорт (25,4%) і міжнародні приватні та ділові поїздки (28,8%). Аналогічне становища спостерігається і в країнах Європейського Союзу наприкінці 90-х років. (7, c. 121).
Спостерігається у порівнянні з початком 90-х років зменшення обсягу імпорту між країнами країнами ЄС, що відображає зміцнення торговельних зв’язків ЄС з іншими країнами.

 

 


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. II. Основні засоби
  5. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  6. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  7. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  8. III.Цілі розвитку особистості
  9. III.Цілі розвитку особистості
  10. III.Цілі розвитку особистості
  11. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  12. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.




Переглядів: 1211

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжнародна торгівля послугами. Види та класифікація | Які фактори та економічні умови визначають особивості участі України у міжнародній торгівлі послугами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.