Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття №1

Тема: Формування фізичного здоров’я особистості молодшого школяра.

План

1. Поняття про фізичне здоров’я.

2. Особливості анатомо-фізіологічної будови молодшого школяра.

3. Антропометричні показники дітей початкової школи.

4. Профілактика порушень опорно-рухової системи у період навчання в початковій школі.

Форми роботи

1. Обговорення теоретичних питань.

2. Розробка профілактичних вправ.

3. Моделювання.

Завдання для підготовки

1. Підготовка теоретичних питань.

2. Матюшонок М. Т. Анатомія та гігієна дітей молодшого шкільного віку. – К.: Вища школа, 1973

3. Підготувати п’ять фізкультхвилинки (профілактика порушень опоно-рухового апарату).

4. Підготувати вправи для профілактики опорно-рухової системи.

5. Підготувати два комплексу вправ для профілактики опорно-рухової системи.

6. Розробити профілактичну бесіду для учнів 1-4 класів з метою профілактики опорно-рухової системи.

Семінарське заняття №2

Тема: Соціальне здоров’я особистості молодшого школяра.

План

1. Поняття про соціальне здоров’я.

2. Особливості соціалізації молодшого школяра.

3. Процес адаптації молодшого школяра до шкільного життя.

4. Місце батьків і педагогів у соціалізації молодшого школяра.

Форми роботи

1. Обговорення теоретичних питань.

2. Моделювання.

Завдання для підготовки

1. Підготовка до обговорення теоретичних питань.

2. Розробити теми і плани бесід для батьків молодших школярів (1-4 кл.), для покращення перебігу соціалізації дітей молодшого шкільного віку.

3. Підготувати позакласні заходи які оптимізують соціалізацію дітей молодшого шкільного віку

Семінарське заняття №3

Тема: Духовне здоров’я дитини молодшого шкільного віку.

План

1. Теоретичні аспекти духовного здоров’я.

2. Особливості оволодіння дітьми морального досвіду.

3. Уроки духовності.

Форми роботи

1. Обговорення теоретичних питань.

2. Моделювання.

3. Розробка планів позакласних заходів.

Завдання для підготовки

1. Підготувати теоретичні питання .

2. Підібрати матеріал для проведення „уроків духовності” у початковій школі.

3. Спланувати роботу класного керівника по згуртовуванню колективу молодших школярів.

4. Богуш А.М., Сучок В.Є. Уроки духовності дітям. – Одеса: Друк,2007.

 

Семінарське заняття №4

Тема: Рухлива активність молодшого школяра.

План

1. Особливості рухової активності молодшого школяра.

2. Організація рухової активності у початковій школі.

3. Методика проведення фізкульхвилинок, рухливих ігор у початковій школі.

Форми роботи

1. Обговорення теоретичних питань.

2. Моделювання.

Завдання для підготовки

1. Підготовка теоретичних питань.

2. Підібрати рухливі ігри для використання на перерві.

3. Підготувати теоретичне повідомлення на тему: „Взаємозв’язок рухливої активності й психоемоційного стану молодшого школяра”.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Позашкільні форми занять | Семінарське заняття № 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.