Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття № 5

Тема: Сучасні навчальні технології в методиці викладання галузі «Здоров’я і фізична культура»

Мета: розкрити зміст та методику використання новітніх технологій навчання в освітній галузі «Здоров’я і фізична культура».

Логіка обговорення проблеми:

1. Сучасні підходи до організації процесу навчання в курсі «Основи здоров’я».

2. Моделювання процесу навчання освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура».

3. Моделювання структури уроку з елементами диференціації.

Спосіб організації студентів на занятті:

Індивідуальна робота та робота в підгрупах по 3-5 осіб за завданнями викладача.

Завдання для самостійної роботи:

Моделювання структури уроку в курсі «Основи здоров’я» з еле­ментами диференціації.

Письмові творчі завдання:1. Розробити урок з викорис­танням новітніх педагогічних технологій з курсу «Основи здоров’я» (для 1-4 класу). 2. Чи існує зв’язок між технологією і майстерні­стю? Обґрунтуйте письмово свою відповідь.

Рекомендована література:

1. Кларин М.В. Педагогические технологии в учебном про- цессе. - М., 1989.

2. Новьіе педагогические и информационньїе технологии / Под ред. Е.С.Полат. - М., 1998.

3. Падалка О.С., Нісімчук А.М. та ін. Педагогічні техноло­гії. -К., 1995.

4. Шейко Г.К. Інноваційні методи роботи в початковій шко­лі-X.: Ранок, 2008. - 208 с.

 

Самостійна робота № 1

Тема: Вступ у теорію та методику фізичного виховання

Самостійна робота №2

Тема: Організація режиму праці та відпочинку у початковій школі.

План

1. Фізіолого-педагогічні основи режиму дня молодшого школяра.

2. Гігієнічні основи навчально-виховного процесу в початковій школі.

Форми роботи

1. Обговорення теоретичних питань.

2. Розробка розпорядку дня молодших школярів (1-4 кл.).

3. Розробка розкладу занять на тиждень з урахуванням гігієнічних основ навчально-виховного процесу.

Завдання для підготовки

1. Підготуватися до теоретичного обговорення питань.

2. Розробити план бесіди з батьками дітей молодшого шкільного віку „Організація режиму праці та відпочинку дітей молодшого шкільного віку”.

Самостійна робота №3

Тема: Організація режиму харчування молодшого школяра.

План

1. Поняття про здорове харчування.

2. Добове меню молодшого школяра. Режим харчування молодшого школяра.

3. Нетрадиційні методики оздоровлення їжею. Теорії харчування.

Форми роботи

1. Обговорення теоретичних питань.

2. Складання меню для молодшого школяра.

3. Моделювання.

Завдання для підготовки

1. Підготуватися до обговорення теоретичних питань.

2. Підготувати доповідь у рамках теми „оздоровлення їжею”. (Приклад: „Цілющі властивості меду”, „Лікарські рослини як засіб профілактики різних захворювань” та ін..)

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття №1 | Самостійна робота №4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.