МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Самостійна робота №4Тема: Створення здоров’єзбережуючого простору у навчально-виховному процесі. План 1. Ознаки здоров’єзбережуючого простору. 2. Організаційно-педагогічна діяльність по здоров’збереженню у класі. 3. Компоненти організаційно-педагогічної діяльності по збереженню здоров’я. Форми роботи 1. Обговорення теоретичних питань. 2. Розробка моделі організаційно-педагогічної діяльності.
Завдання для підготовки 1. Опрацювати лекційний матеріал. 2. Робота з батьками по збереженню здоров’я молодших школярів.(форми роботи). Самостійна робота №5 Тема: Інноваційні підходи щодо формування здорового способу життя в початковій школі. План 1. Інноваційні процеси в освіті. 2. Інноваційні технології збереження здоров’я. Форми роботи 1. Обговорення теоретичних питань. 2. Валео-педагогічний аналіз основних конценцій навчання і виховання. 3. Теоретичні доповіді студентів.
Завдання для підготовки 1. Підготувати теоретичний матеріал. 2. Інноваційні технології оздоровлення (теоретична доповідь).
Самостійна робота № 6 Тема: Форми організації занять з фізичного виховання Мета: сприяти формуванню у студентів умінь проводити різні типи уроків із навчального предмета «Основи здоров’я». Логіка обговорення проблеми: 1. Організація підготовки і проведення комбінованого уроку. 2. Узагальнюючий урок, його значення в процесі вивчення курсу «Основи здоров’я». 3. Закономірності методики підготовки і проведення предметного уроку в початковій школі. Спосіб організації студентів на занятті: Індивідуальна робота та робота в підгрупах по 3-5 осіб за завданнями викладача. Завдання для самостійної роботи: Розробити конспект комбінованого уроку (тема на вибір). Розробити та змоделювати узагальнюючий урок (тема з суспільствознавчим або народознавчим змістом). Розробити модель предметного уроку з вибраної теми, його макро- і мікроструктуру. Рекомендована література: 1. Досяк І.М. Нестандартні уроки з використанням інноваційних технологій. 1-4 класи. - Харків, 2007. - 160 с. 2. Савченко О. Сучасний урок у початкових класах. - К.: Магістр, 1997. Самостійна робота№7 Тема: Діагностика здоров’я молодшого школяра. План 1. Поняття про діагностику. 2. Діагностика фізичного розвитку молодшого школяра. 3. Діагностика психічного та соціального благополуччя особистості молодшого школяра. Форми роботи 1. Обговорення теоретичних питань. 2. Розробка діагностичних карт здоров’я класу. 3. Розробка індивідуальних карт здоров’я. Завдання для підготовки 1. Підготуватися до обговорення теоретичних питань. 2. Підібрати діагностичний матеріал для виміру фізичного, психічного та соціального здоров’я (тести, анкети, розробка плану спостереження та ін..)
Читайте також:
|
||||||||
|