Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація ремонту і технічного обслуговування

Ремонтно-обслуговуючі дії на підприємстві можуть бути організовані за трьома основними стратегіями: перша (С1) – по потребі після відмови; друга (С2) – регламентована в залежності від наробітку по терміну і змісту ремонтно-обслуговуючих дій; третя (С3) – по стану, з періодичним або безперервним контролем.

Стратегія С3 має три варіанти, які уточнюють порядок контролю і призначення ремонто-обслуговуючих дій:

С31 – термін виконання ремонто-обслуговуючих дій жорстко не планується, стан контролюється періодично по прийнятим критеріям і правилам з врахуванням виробничої ситуації, обсяг ремонту строго регламентований

С32 – те ж, але зміст робіт не регламентується, а визначається за результатами діагностування.

С33 – термін виконання ремонтних робіт планується жорстко, зміст робіт не регламентується і визначається технічним станом за результатами контролю (діагностування) з врахуванням виробничої ситуації, наслідки відмов усуваються по мірі їх виникнення.

Стратегії С2 та С3 мають планово-попереджувальний характер і лягли в основу існуючої планово-попереджувальної системи ремонту і технічного обслуговування (ППР) технологічного обладнання переробних і харчових підприємств

Найбільш ефективною є третя стратегія. Однак її впровадження потребує висококваліфікованого експлуатаційного персоналу, серйозних наукових досліджень зв’язків між структурними і діагностичними параметрами, відповідних засобів контролю та діагностики. Тому правильний вибір окремих елементів всіх можливих стратегій є основою раціональної організації ремонту і технічного обслуговування технологічного обладнання в умовах конкретного виробництва.

Обрані стратегії організації ремонтно-обслуговуючих дій рекомендується оформити у вигляді таблиці 2.1

Таблиця 2.1 – Стратегія організації ремонту і технічного обслуговування

Назва і марка машини Вид технічного обслуговування і ремонту
О ПР СР КР
         
         

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. Організація перевезень
  6. II. Організація перевезень
  7. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  8. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  9. Адміністративно-територіальна організація
  10. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  11. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  12. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.




Переглядів: 645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування | Розрахунок річної програми ремонтно-обслуговуючих дій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.