Рiвнi навчальних досягнень учнів
| Критерiї оцiнювання навчальних досягнень учнiв
|
Початковий рiвень
(1 - 3 бали)
| Студент демонструє вмiння користуватися окремими приладами, може скласти схему дослiду лише з допомогою викладача, виконує частину роботи, порушує послiдовнiсть виконання роботи, вiдображену в iнструкцiї, не робить самостiйно висновки за отриманими результатами.
|
Середнiй рiвень
(4 - 6 балiв)
| Студент виконує роботу за зразком (iнструкцiєю) або з допомогою викладача, результат роботи студента дає можливiсть зробити правильнi висновки або їх частину, пiд час виконання роботи допущенi помилки.
|
Достатнiй рiвень
(7 - 9 балiв)
| Студент самостiйно монтує необхiдне обладнання, виконує роботу в повному обсязi з дотриманням необхiдної послiдовностi проведення дослiдiв та вимiрювань. У звiтi правильно і акуратно виконує записи, таблицi, схеми, графiки, розрахунки, самостiйно робить висновок.
|
Високий рiвень
(10 - 12 балiв)
| Студент виконує всi вимоги, передбаченi для достатнього рiвня, виконує роботу за самостiйно складеним планом, робить аналiз результатiв, розраховує похибки (якщо потребує завдання). Бiльш високим рiвнем вважається виконання роботи за самостiйно складеним оригiнальним планом або установкою, їх обґрунтування.
|
2.3 Порівняти одержані значення прискорення для різних випадків.
3.5 Штатив з муфтою і затискачем.