Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 4. Фізичні особи як суб’єкти цивільних правовідносин.

1. Виникнення й припинення правоздатності.

2. Порядок здійснення цивільних прав і обов'язків за неповнолітніх, недієздатних і обмежено дієздатних фізичних осіб. Опіка та піклування. Фізична особа - підприємець.

3. Відмінність оголошення фізичної особи померлою від встановлення факту смерті.

4. Поняття, види і цивільно-правове значення актів цивільного стану.

Рекомендована література до Теми 1:1.1.; 1.3.2.;2.2.-2.5.; 2.9.; 2.11.;2.12.; 3.4.; 3.5.; 3.9.; 3.13.; 4.1.-4.22.; 5.1.; 5.9.; 5.12.; 5.19.; 5.24.; 5.33.; 5.37.; 5.47.; 5.49.

ТЕМА 5. Юридичні особи і держава як суб’єкти цивільних правовідносин.

1. Вчення про юридичну особу в науці цивільного права.

2. Державна реєстрація юридичних осіб. Установчі документи юридичної особи.

3. Банкрутство юридичних осіб.

4. Поняття, зміст й особливості цивільної правосуб'єктності держави, Автономної Республіки Крим та територіальних громад. Органи, уповноважені державою на участь у цивільних правовідносинах від її імені. Випадки і порядок участі держави, Автономної Республіки Крим та територіальних громад у якості суб'єктів цивільних правовідносин у внутрішньому й зовнішньому цивільному обороті.

Рекомендована література до Теми 1:1.1.; 1.3.2.;2.2.-2.5.; 2.9.; 2.11.;2.12.; 3.4.; 3.5.; 3.9.; 3.13.; 4.1.-4.22.; 5.1.; 5.9.; 5.12.; 5.19.; 5.24.; 5.33.; 5.37.; 5.47.; 5.49.

 

ТЕМА 6. Види юридичних осіб. Організаційно-правові форми юридичних осіб

1. Кооперативи і їх спілки.

2. Підприємства та їх види. Казенне підприємство.

3. Об'єднання підприємств та їх види.

4. Колективні сільськогосподарські підприємства. Селянські (фермерські) господарства.

5. Об'єднання громадян, релігійні організації як юридичні особи.

6. Громадські фонди. Споживчі кооперативи.

7. Державні установи.

Рекомендована література до Теми 1:1.1.; 1.3.2.;2.2.-2.5.; 2.9.; 2.11.;2.12.; 3.4.; 3.5.; 3.9.; 3.13.; 4.1.-4.22.; 5.1.; 5.9.; 5.12.; 5.19.; 5.24.; 5.33.; 5.37.; 5.47.; 5.49.

ТЕМА 7. Об’єкти цивільних правовідносин. Цінні папери як об’єкти цивільних правовідносин.

1. Окремі види речей і особливості їхнього цивільно-правового режиму.

2. Нематеріальні блага як об'єкти цивільних правовідносин.

3. Результат роботи та послуги як об'єкт цивільних правовідносин.

4. Результати творчої діяльності як об'єкти цивільних правовідносин. Інформація як об'єкт цивільних правовідносин.

5. Облігація. Чек. Вексель. Акція. Коносамент. Ощадний сертифікат банку. Казначейське зобов'язання держави. Приватизаційні папери.

6.Поняття й особливості цивільно-правового режиму валютних цінностей.

Рекомендована література до Теми 1:1.1.; 1.3.2.;2.2.-2.5.; 2.9.; 2.11.;2.12.; 3.4.; 3.5.; 3.9.; 3.13.; 4.1.-4.22.; 5.1.; 5.9.; 5.12.; 5.19.; 5.24.; 5.33.; 5.37.; 5.47.; 5.49.


Читайте також:

  1. I. Фізичні основи механіки
  2. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  3. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  4. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. III.Цілі розвитку особистості
  8. Roboform - Ваш Особистий Зберігач Секретів!
  9. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  10. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  11. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  12. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 1. Цивільне право в системі права України. Цивільне право як наука і навчальна дисципліна. | ТЕМА 8. Правочини як підстава виникнення, зміни або припинення цивільних правовідносин.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.