МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 7. Відчуття та сприйняття.Поняття про відчуття. Будова і функції аналізаторів. Відчуття тварин і людини. Будова аналізатора (орган чуття, провідні шляхи, корковий відділ). Латентний поріг відчуттів. Експерименти із сенсорної депривації.. Класифікація відчуттів. Систематична класифікація І.Шеррінгтона (інтероцептивні, пропріоцептивні, екстероцептивні відчуття). Структурно-генетична класифікація Х.Хеда (протопатичні і епікритичні відчуття). Досліди Х.Хеда над собою. Зорові відчуття: роль в пізнанні, функції світлочутливих елементів (палички і колбочки), порушення відчуття кольору, вплив кольору на самопочуття і працездатність. Слухові відчуття: орган чуття, межі реагування, характеристики слухових відчуттів (висота, сила, тембр), види слухових відчуттів, фонетичний слух; вплив на організм людини. Шкіряні відчуття: види шкіряних відчуттів, чутливість різних ділянків тіла, больова чутливість. Вібраційні почуття, природа чутливості, роль в житті, вплив на організм людини. Нюхові, смакові, кінестетичні, дотикові, статичні, органічні відчуття. Закономірність відчуттів. Загальні властивості відчуттів (якість, інтенсивність, тривалість і просторова локалізація). Чутливість, її види. Пороги чутливості. Проблема вимірювання відчуттів (прямий і непрямий методи). Нижній абсолютний поріг чутливості, одиниці його вимірювання. Верхній поріг. Відносна (різнісна) чутливість. Дослідження Вебера-Фехнера. Адаптація. Сенсибілізація, вплив віку, типу нарвової системи суб’єкта, ендокринного балансу, стомлення, фармакологічних речовин. Взаємодія відчуттів. Контраст. Синестезія. Чинники, які впливають на розвиток чутливості.
Поняття про сприйняття і його фізіологічні основи. Сприйняття і відчуття. Предметність сприйняття. Фізіологічні основи сприйняття. Роль міжаналізаторних зв’язків. Функції другої сигнальної системи. Сприйняття і дія. Властивості сприйняття. Вибірковість. Предмет і фон у сприйнятті. Аперцепція: роль знань, інтересів, нахилів, емоційних станів, поглядів, переконань. Установка і сприйняття. Осмисленість і константність сприймання. Види сприйняття Класифікація сприйняття. Сприйняття простору. Сприйняття об’ємності речей (роль бінокулярного зору, акомодація, конвергенція). Сприйняття розміру речей. Ілюзії сприйняття. Сприйняття часу. Фізіологічні основи сприйняття часу. Залежність від характеру діяльності, ставлення до очікуваних подій, від розміру проміжків часу. Сприйняття руху. Фізіологічна основа. Дійсні та уявні, у тому числі стробоскопічні рухи. Читайте також:
|
||||||||
|