МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 8. Пам’ять і мислення.Поняття про пам’ять та її механізми. Пам’ять, її роль та місце серед психічних пізнавальних процесів. Теорії пам’яті. Асоціативна теорія. Прості асоціації (за суміжністю, схожістю, контрастом). Роль складних асоціацій. Фізичні теорії пам’яті. Нейрофізіологічні теорії. Біохімічні теорії. Теорії про двохетапний характер запам’ятовування. Види пам’яті. Види пам’яті за характером психічної активності (рухова, емоційна, образна, словесно-логічна). В залежності від мети діяльності (мимовільна та довільна). В залежності від тривалості закріплення й зберігання матеріалу (короткочасна, довгочасна, оперативна). Процеси пам’яті. Запам’ятовування. Види замапам’ятовування. Особливості і значення подразників у запам’ятовуванні. Механічне та смислове запам’ятовування. Настанови, які впливають на запам’ятовування. Раціональні способи запам’ятовування. Відтворення. Впізнання. Пригадування. Персеверації. Збереження. Забування. Сучасні погляди на процес забування. Крива забування Г.Ебінгауза. Індивідуальні особливості пам’яті. Типи пам’яті в залежності від ведучого аналізатора. Типи пам’яті в залежності від швидкості запам’ятовування та міцності зберігання інформації. Об’єм, точність, мобілізаційна готовність, впевненість у вірному відтворенні. Вікові та професійні особливості пам’яті. Поняття про мислення. Операції та форми мислення. Місце серед пізнавальних процесів. Мислення та мовлення. Дискурсивне мислення. Соціальна природа мислення. Операції мислення: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, абстрагування, конкретизація, класифікація, систематизація. Форми мислення: поняття, судження, висновок. Розв’язання розумових завдань. Детермінація мислення як процес. Три точки зору щодо уявного передбачення невідомого. Види мислення та якості розуму. Наочно-дійове, ноачно-образне, абстрактне (словесно-логічне) мислення. Індивідуальні особливості мислення. Якості розуму: допитливість і цікавість, глибина розуму, гнучкість та рухомість розуму, логічність мислення, критичність розуму, широта мислення. Розумова діяльність та особистість. Читайте також:
|
||||||||
|