МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
ПРИБЛИЗНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ ПРОВЕДЕНОГО ПОЗАКЛАСНОГО БІОЛОГІЧНОГО ЗАХОДУ
Виконання вимог програми: ü Наскільки зміст заходу відповідав вимогам програми, співвідносився з тематикою уроків біології. ü Яким чином реалізовувалися у змісті заходу загальнодидактичні принципи, зокрема, науковості, доступності і дохідливості, зв’язку теорії з практикою? ü Чи сприяв захід формуванню логічних, загальнонавчальних і спеціальних умінь? ü Яким чином і з якими предметами здійснювалися міжпредметні зв’язки? Ефективність організації заходу: ü Чи вірно були визначені і реалізовані навчальні, виховні й розвивальні цілі? ü Чи були враховані вікові і психологічні особливості класу, індивідуальні особливості конкретних учнів? ü Яким чином організовувалася участь учнів у підготовці заходу (ініціатива учнів, розподіл доручень, розподіл ролей, участь у оформленні, залучення до технічної підтримки заходу тощо); Ефективність проведення заходу: ü Чи оптимально був визначений зміст заходу, чи відповідав він вибраним цілям і завданням? ü Чи методично обґрунтований відбір матеріалу, композиція матеріалу? ü Що було головним, найбільш суттєвим у змісті заходу? ü Чи все заплановане у сценарію було реалізовано? ü Які засоби і методи навчання використовувались під час заходу? Як їх вибір і співвідношення відповідали цілям, змісту і віковим особливостям учнів? ü Чи ефективно реалізовані можливості біологічного експерименту? ü Яким чином була застосована наочність? ü В якій якості залучалась до проведення заходу комп’ютерна і проектувальна техніка? ü Яким чином поєднувалися загальні форми навчання (фронтальні, групові, індивідуальні) під час заходу? ü Завдання якого рівня (репродуктивного, продуктивного чи творчого) переважали у змісті заходу? ü Яким чином застосовувалися прийоми емоційного впливу, активізації учасників тощо. ü Чи вдалося мені зацікавити та організувати роботу класу? ü Чи відчувалася атмосфера доброзичливості і партнерства між мною та учнями, серед учнів класу? ü Який вплив матиме здобутий досвід проведення позакласного заходу з біології для подальшої педагогічної роботи. Пропозиції студента-практиканта щодо організації й проведення позакласного заходу з біології в загальноосвітньому навчальному закладі. Додаток И
КЛАСИФІКАЦІЯ УРОКІВ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|