Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток К

 

ЗАГАЛЬНОДИДАКТИЧНА СХЕМА АНАЛІЗУ УРОКУ

 

Письмове оформлення аналізу уроку та його обговорення здійснюється за наступним планом:

Загальні відомості

ü Дата проведення уроку.

ü Предмет.

ü Клас.

ü Прізвище, ім’я, по-батькові учителя.

ü Тема уроку (як вона визначена вчителем).

Мета відвідування уроку.

Цілі уроку та їх досягнення.

Організація уроку

ü Своєчасність початку і завершення уроку.

ü Який урок за розкладом.

ü Кількість учнів.

ü Готовність учнів, обладнання і кабінету до уроку (охайність та порядок в класній кімнаті, чи достатньо вона провітрена, чи не заважає заняттям шум на вулиці, в коридорі тощо).

ü Наявність у вчителя плану-конспекту уроку.

Обґрунтованість вибору типу уроку, його структури і змісту

ü Відповідність змісту уроку програмі.

ü Наукова правильність висвітлення матеріалу.

ü Зв’язок теорії з практикою, з життям.

ü Місце даного уроку в системі уроків з теми (зв’язок з попереднім матеріалом, як цей зв’язок здійснювався на даному уроці).

ü Тип уроку, доцільність вибраного типу з точки зору вивчення теми в цілому.

ü Структура уроку (з яких етапів складається урок, чи доцільно вибрана вчителем послідовність цих етапів, наскільки вміло вчитель переходить від одного етапу уроку до іншого, співвідношення етапів у часі).

Ефективність застосування методів і прийомів навчання

ü Які методи застосовувались вчителем на різних етапах уроку (при викладанні нового матеріалу, для закріплення нового матеріалу, для перевірки ЗУН учнів і т. ін.).

ü Відповідність методів навчання змісту і типу уроку, а також віковим особливостям учнів на уроці.

ü Чи мали місце проблемні ситуації в процесі навчання.

ü Методика перевірки та оцінювання знань учнів (в тому числі як здійснювалась перевірка домашнього завдання, виявлення допущенних помилок та недоліків у ЗУН учнів).

ü Домашнє завдання (обсяг, характер, коли воно задавалось, яким чином, як пояснювалося, наскільки зрозуміли його учні).

 

Ефективність застосування засобів навчання

ü Використання демонстраційного та учнівського експерименту.

ü Застосування наочності на уроці, ТЗН, комп’ютерів.


Читайте також:

  1. Додаток
  2. ДОДАТОК
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. ДОДАТОК
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. ДОдаток
  11. Додаток
  12. Додаток




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРИБЛИЗНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ ПРОВЕДЕНОГО ПОЗАКЛАСНОГО БІОЛОГІЧНОГО ЗАХОДУ | Діяльність учнів на уроці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.