МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Додаток К
ЗАГАЛЬНОДИДАКТИЧНА СХЕМА АНАЛІЗУ УРОКУ
Письмове оформлення аналізу уроку та його обговорення здійснюється за наступним планом: Загальні відомості ü Дата проведення уроку. ü Предмет. ü Клас. ü Прізвище, ім’я, по-батькові учителя. ü Тема уроку (як вона визначена вчителем). Мета відвідування уроку. Цілі уроку та їх досягнення. Організація уроку ü Своєчасність початку і завершення уроку. ü Який урок за розкладом. ü Кількість учнів. ü Готовність учнів, обладнання і кабінету до уроку (охайність та порядок в класній кімнаті, чи достатньо вона провітрена, чи не заважає заняттям шум на вулиці, в коридорі тощо). ü Наявність у вчителя плану-конспекту уроку. Обґрунтованість вибору типу уроку, його структури і змісту ü Відповідність змісту уроку програмі. ü Наукова правильність висвітлення матеріалу. ü Зв’язок теорії з практикою, з життям. ü Місце даного уроку в системі уроків з теми (зв’язок з попереднім матеріалом, як цей зв’язок здійснювався на даному уроці). ü Тип уроку, доцільність вибраного типу з точки зору вивчення теми в цілому. ü Структура уроку (з яких етапів складається урок, чи доцільно вибрана вчителем послідовність цих етапів, наскільки вміло вчитель переходить від одного етапу уроку до іншого, співвідношення етапів у часі). Ефективність застосування методів і прийомів навчання ü Які методи застосовувались вчителем на різних етапах уроку (при викладанні нового матеріалу, для закріплення нового матеріалу, для перевірки ЗУН учнів і т. ін.). ü Відповідність методів навчання змісту і типу уроку, а також віковим особливостям учнів на уроці. ü Чи мали місце проблемні ситуації в процесі навчання. ü Методика перевірки та оцінювання знань учнів (в тому числі як здійснювалась перевірка домашнього завдання, виявлення допущенних помилок та недоліків у ЗУН учнів). ü Домашнє завдання (обсяг, характер, коли воно задавалось, яким чином, як пояснювалося, наскільки зрозуміли його учні).
Ефективність застосування засобів навчання ü Використання демонстраційного та учнівського експерименту. ü Застосування наочності на уроці, ТЗН, комп’ютерів. Читайте також:
|
||||||||
|