МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Діяльність учнів на уроціü Підготовка до уроку. ü Активність і продуктивність навчальної діяльності, їх залежність від змісту уроку. ü Види самостійної роботи учнів на уроці, їх методична цінність. ü Співвідношення колективної та індивідуальної роботи учнів. ü Інтерес до уроку. Вказати моменти найбільшої зосередженості уваги учнів на уроці та моменти відвертання уваги (назвати причини тих і інших ). ü Дисципліна та поведінка класу й окремих учнів на уроці, чим вони в основному визначались (матеріалом, що вивчався, обставинами, настроєм вчителя і т. ін.). Чи були випадки порушення дисципліни та їх причини? Ставлення вчителя й учнів до дезорганізаторів. ü Відношення учнів до вчителя. ü Культура праці. ü Культура мови. Діяльність учителя на уроці ü Уміння «володіти» класом, підтримувати дисципліну, ü Уміння організовувати роботу класу, підвищувати активність учнів, зацікавленість та увагу до матеріалу, що вивчається, ü Дати аналіз запитань та завдань вчителя, наскільки вони сприяли розумовій діяльності учнів; вказати на вікові особливості мислення, які виявилися на уроці). ü Індивідуальний підхід до учнів. ü Правильність оцінювання відповідей учнів. ü Педагогічний такт. Витримка. Кмітливість. Гумор. ü Культура мовлення. Дикція, голос, ритм викладу матеріалу. ü Міміка, жестикуляція, постава, місцезнаходження вчителя в класній кімнаті. Зовнішній вигляд учителя. ü Стиль роботи вчителя (енергійність, рішучість, захопленість, або навпаки, млявість, в’ялість, байдужість). ü Чи користується вчитель авторитетом у учнів? Результати уроку ü Виконання вчителем плану уроку. Досягнення мети. ü Об’єм і якість знань, вмінь та навичок, набутих учнями на уроці, їх усвідомлення, глибина, міцність. ü Позитивні та негативні сторони уроку, його оцінка. ü Зауваження і пропозиції по усуненню недоліків.
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ВИДАННЯ (українською мовою) Перетятько Вікторія Віталіївна Омельянчик Людмила Олександрівна Новосад Наталія Василівна БІОЛОГІЯ
Методичні рекомендації до проходження педагогічної практики
Рецензент В.І.Редько Відповідальний за випуск Л.О.Омельянчик Коректор О.В.Ткачук
Читайте також:
|
||||||||
|