МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методичні рекомендації по виконанню самостійних індивідуальних завдань по Excel.Для запису формули в ЕТ можна використовувати стандартні (вбудовані) функції.Уся численність вбудованих функцій поділяється на кілька груп: математичні, статистичні, функції дати та часу і т.д. Набори вбудованих функцій відрізняться. До математичних функцій відносяться такі відомі з курсу шкільної математики функції, як SIN( ) – синус, COS( ) – косинус, TAN( ) – тангенс, LN( ) – натуральний логарифм, КОРЕНЬ ( ) (SQRT) – квадратний корінь числа і т.д. У круглих дужках (відразу за іменем функції записується її аргумент. При використанні тригонометричної функції треба враховувати, що аргумент мав бути заданим у радіанній мірі. У якості аргументу функції може бути числова константа, адреса клітки ТП або діапазон (блок) кліток. Найбільший інтерес представляють функції, аргументом яких є не одна клітинка, а діапазон клітинок. Найчастіше використовує мий у табличних розрахунках математичною функцією є функція складання аргументів СУММА( ). Аргументами цієї функції є або діапазон кліток, або кілька діапазонів кліток, перелічених через кому адреси кліток, числові константи. Одною з цілей розробки була автоматизація статистичної обробки даних. Цим пояснюється досить численна група статистичних функцій. Функціями, які використовуються найчастіше, є: СРЗНАЧ( )(AVARAGE) – розрахунок середнього арифметичного аргументів, МИН( )(MIN) та МАКС( )(MAX) – розрахунок мінімального та максимального значень серед аргументів. Аргументи цих функцій вибираються таким же чином, як і функції складання. Для знаходження об’єкту, який має максимальне (мінімальне значення) застосовується функція ИНДЕКС(діапазон клітинок, серед яких необхідно відшукати об’єкт; ПОИСКПОЗ(адрес клітинки з максимальним(мінімальним) значенням; діапазон клітинок, серед яких було знайдено максимальне (мінімальне) значення;0)).
Дана самостійна робота містить 2 рівні складності: перший (достатній) рівень передбачає створення таблиць згідно 1-го і 2-го завдань та виконання в них базових розрахунків; другий (високий) рівень представлений у вигляді додаткового завдання до другої таблиці та передбачає пошук значень за допомогою комбінацій функцій. Результати роботи збережіть в окремому файлі та продемонструйте викладачу Приклад 1. На відрізку [0;1] розрахувати значення функції з шагом 0.2. Розв’язок. Заповнимо таблицю як показано нижче.
Скопіюємо формулу із клітки А4 в клітинки А5:А8, а формулу із клітки В3 в клітинки В4:В8. При копіюванні абсолютна адреса $B$1, яка має значення шагу табуляції, не буде змінюватися.
У режимі відображення значень таблиця буде виглядати таким чином:
Приклад 2.У таблицю зібрані дані про найбільші озера світу:
Найти глибину самого мілкого озера, площу самого великого озера та середню висоту озер над рівнем моря. Додаткове завдання: Знайти назву самого мілкого озера та озера з найбільшою площею. Розв’язок.: Для рішення задачі скористуємося статистичними функціями МИН( ), МАКС(), та СРЗНАЧ( ). У клітку з адресою В8 помістимо формулу: =МИН(С2:С7) – пошук мінімального значення по діапазону кліток С2:С7, який місить значення глибин кожного озера. У клітку з адресою В9 помістимо формулу =МАКС(В2:В7) – пошук максимального значення по діапазону кліток В2:В7. У клітку з адресою В10 помістимо формулу =СРЗНАЧ(D2:D7), за допомогою якої розраховується середня висота озер над рівнем моря. У клітки А8, А9 та А10 помістимо відповідні пояснення. Додаткове завдання: для знаходження самого мілкого озера, використаємо комбінацію функцій =ИНДЕКС(A2:A7; ПОИСКПОЗ(B8; B2:B7;0)); для знаходження озера з найбільшою площею, використаємо комбінацію функцій =ИНДЕКС(A2:A7; ПОИСКПОЗ(B9; B2:B7;0)); В результаті маємо таблицю:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|