Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опитувальник для хворих на головні болі та мігрені

1. Ви коли-небудь міркували так, що «ламали голову» або «голова тріскотіла»? Чи можете Ви згадати ще які-небудь прислів'я й приказки щодо Вашого захворювання? Що це за прислів'я?

2. Хто й коли повідомив Вам про Вашу хворобу?

3. Як Ви лікувалися дотепер? Як Вам пояснювали Ваше захворювання?

4. Чи практикуєте Ви аутогенне тренування, прогресивну м'язову релаксацію за Jacobson або аналогічні вправи? Ви дотримуєтеся дієти?

5. Чи регулярно приймаєте призначені Вам ліки? Чи знаєте Ви, як вони діють, що Ви можете від них очікувати і які можливі побічні ефекти?

6. Чому звужуються кровоносні судини в голові? Хтось «не звернув на Вас уваги» («перестрибнув через Вашу голову»)? Чи вважаєте Ви, що до деяких справ «потрібно докласти голову»? Чи робили Ви що-небудь, «зламавши голову»?

7. Чи вважають Вас «світлою головою» або «дурнем»? Чи часто Ви видаєтеся «безголовим», втрачаючи раціональний контроль над собою?

8. Чи можете Ви відкрито виражати свої почуття?

9. Чи є для Вас спілкування з друзями, знайомими, гостями розвантаженням і розслабленням чи Ви ще напередодні зустрічі починаєте хвилюватися («А чи будуть вони задоволені?.. В інших було більше, що запропонувати на стіл!... Після доведеться знову все прибирати!»).

10. Чи думаєте Ви про своє майбутнє частіше песимістично? Що Ви розумієте під виразом «інтелектуальний песимізм»? Чи характерно для Вас «бути завжди в турботах»?

11. Що для Вас є сенсом життя (стимулом, метою, мотивацією, життєвим планом, змістом хвороби й смерті, життя після смерті)?

12. Чи можете Ви сприймати своє страждання як шанс пізнати невідомі дотепер сфери (тіло / відчуття, професія / діяльність, контакти, фантазія / майбутнє)?

 


Читайте також:

  1. Алгоритм вибору хворих для обов’язкового направлення до лікаря
  2. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  3. Бальна оцінка стану хворих на муковісцидоз
  4. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ ДО ОПИТУВАЛЬНИКА
  5. Бланк опитувальника
  6. Бланк опитувальника
  7. Бланк опитувальника
  8. Виробництво. Головні чинники зростання ефективності виробництва.
  9. Годування тяжкохворих.
  10. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  11. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  12. Головні відомості про взаємозамінність




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опитувальник для хворих на гіпертонію та гіпотонію | Опитувальник для людей з захворюваннями крові

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.