МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Захворювання печінкиЛюдина із хворою печінкою повинна поставити собі такі запитання: 1. В яких сферах життя я втратив здатність давати правильну оцінку предметам і явищам? 2. Де я більше не можу проводити відмінності між тим, що мені корисно, і тим, що шкідливо? 3. У чому я втратив почуття міри, чого мені хочеться одержати більше, ніж потрібно? 4. Чи хвилює мене релігія, чи намагаюся я знайти дорогу назад до свого початку, або ж різноманіття застеляє мені очі, і я перестав сприймати єдність? Невже мене зовсім перестали цікавити світоглядні проблеми? 5. Може, мені не вистачає довірливості?
Матеріали до теми 6: "Психологічний аналіз захворювань дихальної системи" ОПИТУВАЛЬНИКИ Н. ПЕЗЕШКІАНА [22]
Опитувальник для хворих на бронхіальну астму й синдром нервової гіпервентиляції 1. Чи можете Ви дати «доступ повітря Вашому гніву» або «кому-небудь що-небудь насвистіти»? Чи можете Ви згадати ще які-небудь прислів'я й приказки щодо Вашого захворювання? Що це за прислів'я? 2. Хто й коли повідомив Вам про Ваше захворювання? 3. Чи регулярно Ви приймаєте запропоновані Вам ліки? Чи Знаєте Ви, як вони діють, що Ви можете від них очікувати і які можливі побічні ефекти? 4. Чи «стримуєте» Ви себе, тому що для Вас важливо, «що подумають люди»? 5. Чи можете Ви виразити у своїй професії, що почуваєтеся обмеженим, задавленим, перевантаженим? 6. Які особливості поведінки (актуальні здатності) колег, співробітників, шефа діють Вам «на нерви»? Як Ви реагуєте? Чи можете Ви відкрито говорити про це? Чи, може, Ви «затримуєте подих»? 7. Чи характеризуються Ваші відносини з навколишніми «поганою атмосферою», «спертим» або «напруженим» повітрям, що «утруднює Ваш подих»? Чи є певні люди «віддушиною» для Вас? 8. Чи можете Ви вивести кого-небудь «на чисте повітря» (на чисту воду)? 9. Чи знаєте Ви або можете згадати такі бажання, можливо, дитячі мрії, яких Ви ніколи не могли втілити в життя? Що перешкоджає їхній реалізації? Що б Ви стали робити і як би почалі жити, коли б у Вас не стало проблем? 10. Що для Вас є сенсом життя (стимул, мета, мотивація, життєвий план, зміст хвороби й смерті, життя після смерті)? 11. Чи можете Ви сприймати своє страждання, як шанс пізнати невідомі дотепер сфери (тіло / відчуття, професія / діяльність, контакти, фантазія / майбутнє)?
Читайте також:
|
||||||||
|