Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опитувальник для людей, які страждають на обстипації

1. Чи буває у Вас іноді відчуття, що Ви «не можете дійти до горщика», «не можете зрушити ні назад, ні вперед», «потрапляєте в скрутний стан» («перебуваєте в тупику»), «зупиняєтеся на порозі (у дверях)», ідучи в туалет?

2. Чи можете Ви пригадати ще які-небудь вислови, прислів'я й приказки щодо Вашого захворювання? Що це за прислів'я?

3. Чи маєте Ви звичку спорожняти кишечник тільки суворо в певні години, а в інших випадках стримуватися? Чи палите Ви після туалету?

4. Ви дуже стежите за чистотою й гігієною? Чи гидко Вам відвідувати чужий туалет?

5. Чи часто Ви не маєте часу, щоб сходити в туалет? Чи пригнічуєте Ви в таких випадках свою потребу?

6. Чи регулярно приймаєте Ви призначені Вам ліки? Чи знаєте Ви, як вони діють, що Ви можете від них очікувати і які можливі побічні ефекти?

7. Чи практикуєте Ви інтервальний тренінг?

8. Чи відкрито Ви виражаєте свою думку в себе на роботі або приховуєте свої думки?

9. Чи втримуєтеся Ви від зауважень, які б охоче зробили? З якої причини (чемність / прямота, контакти)?

10. Чи маєте тенденцію «стримуватися» замість того, щоб «витратитися»?

11. Чи часто Ви знаходите причину бурчати, бути незадоволеним?

12. Чи схильні Ви ставити потреби інших людей вище за Ваші власні, стримуватися (чемність)?

13. Чи щедрі Ви у фінансовому відношенні або «поважаєте кожну копійку», навіть якщо в цьому немає необхідності? Чи часто Ви запрошуєте гостей? Чи щедрі Ви при цьому?

14. Чи цінуються у Вашій родині сіворі, тверді, «залізні» правила? У відношенні чого (актуальні здатності)? Хто особливо стежить за їхнім виконанням?

15. Чи вважаєте Ви себе песимістом, що розчарувався, недооціненою людиною?

16. Що для Вас є сенсом життя (стимулом, метою, мотивацією, життєвим планом, змістом хвороби й смерті, життя після смерті)?

17. Чи можете Ви сприймати своє страждання, як шанс пізнати невідомі дотепер сфери (тіло / відчуття, професія / діяльність, контакти, фантазія / майбутнє)?

 

ОПИТУВАЛЬНИКИ Р. ДАЛЬКЕ – Т. ДЕТЛЕФСЕНА [10]

Шлунок і проблеми з травленням

Якщо у вас проблеми зі шлунком і травленням, поставте собі такі запитання:

1. Що я не хочу або не можу «проковтнути»?

2. Чи відбувається зі мною що-небудь неприємне, у чому я сам винуватий?

3. Як я ставлюся до своїх почуттів?

4. Що мені не подобається?

5. Як я справляюся зі своєю агресією?

6. Наскільки я намагаюся уникати конфліктів?

7. Чи існує в мені приховане бажання повернути дитинство, де не було ніяких конфліктів, усі мене любили і мною опікувалися, і мені не доводилося доставляти самому собі неприємності?

 


Читайте також:

  1. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ ДО ОПИТУВАЛЬНИКА
  2. Бланк опитувальника
  3. Бланк опитувальника
  4. Бланк опитувальника
  5. Виникнення однорідних травм у людей, що перебувають у подібних умовах праці і побуту, називається травматизмом.
  6. Джерела шкідливого впливу на людей, що виконують роботи в електроустановках
  7. Етнос- це сталий колектив людей, який склався в результаті природного розвитку на основі специфічних стереотипів й поведінки, має спільну культуру.
  8. З огляду на це Ібн Халдун висловив думку про існування природних законів економічного розвитку, які керують господарською діяльністю людей, спрямовують соціальний прогрес.
  9. Загальний опитувальник до позитивної психотерапії,
  10. Звичаї становлять собою форми регуляції діяльності й стосунків людей, які відтворюються у певному суспільстві, соціальній спільноті й групі і є звичними для їхніх членів.
  11. ЗДІБНОСТІ – властивість особистості, індивідуальні особливості людей, від яких залежить набуття ними знань, умінь і навичок, а також успішність виконання різних видів діяльності.
  12. Інформаційну систему можна визначити як поєднання інформаційних ресурсів, процесів і людей, які збирають, перетворюють і поширюють інформацію.




Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Й дванадцятипалої кишки | Захворювання печінки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.