МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВисновкиУ висновках вказуються, в стислому вигляді, основні результати лабораторної роботи. Як правило, висновки повинні вказувати на виконання мети або завдання роботи. Але не варто обмежуватися висловом „завдання виконано” або переписувати завдання з прислів’ям на зразок „зроблено...”. Такий стиль призводить до непорозуміння у випадках, коли мета або завдання роботи сформульовані нечітко. Можна виділити наступні рекомендації до оформлення висновків: · Висновки повинні складатися з безособових речень. Фрази на зразок „Я виміряв ...” рекомендується замінити на „В процесі вимірів було встановлено ...”. В документах після слова „Я” необхідно вказувати прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані тощо. · Якщо в процесі роботи необхідно отримати якісь числові характеристики, їх значення з похибками і поясненнями необхідно повторити у висновках, навіть якщо в завданні цього прямо не вказано. Всі величини, що вказуються у висновках мають бути названі, скорочення не допускаються: „... прискорення вільного падіння на широті Києва g=(9.6±0.3) м/с2, e= 3%, ...” · Якщо вимагається порівняти отриману величину з її відомим значенням або перевірити деяке співвідношення або закон, необхідно вказати на ступінь відхилення отриманої величини від відомої, порівняти з похибкою отриманої величини, вказати на можливі джерела невідповідності (якщо така спостерігається), наприклад: „...відоме значення g=9.80 м/с2 відхиляється від отриманого на 2%, що цілком вкладається у вказаний діапазон похибок. Заниження середнього значення можна пояснити впливом опору повітря...” · Не рекомендується вказувати на виконання завдань, що стосуються знайомства з приладом „Я ознайомився з будовою осцилографа...”. Знайомство з приладом – це мета не роботи, а процесу підготовки. Ознайомитися з приладом виконавець має до роботи. Якщо вимагається дослідити характеристики чи особливості приладів, їх систем чи схем вимірювання, на це треба вказати відповідним чином. Наприклад „Встановлено, що режим комутатора каналів осцилографа "" не доцільно використовувати для часів розгортки менших 0.1 с...” · Роботи, що мають завданням спостереження явища, вимагають детального аналізу спостережень, їх аналіз, порівняння з теоретичними передбаченнями тощо. В такому випадку висновки можна розбити на дві частини: „Обговорення результатів” та „Висновки”. В першому розділі явище детально аналізується, в другому вказуються основні результати спостережень. · Висновок – це стислий результат всієї роботи. Враження від читання висновків переноситься на всю роботу. Робіть висновки максимально продумано і охайно. Пам’ятайте, стислість – сестра таланту.
ЧАСТИНА І
ОСНОВИ ЕЛЕКТРОНІКИ Лабораторна робота № 1. Читайте також:
|
||||||||
|