Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ

 

  1. Адаптація людини до організаційного оточення.
  2. Акціонерна компанія, як форма організації підприємства.
  3. Асоціація, як форма організації підприємства.
  4. Біхевіаристський напрямок розвитку теорії управління.
  5. Взаємодія людини та організації.
  6. Виникнення та етапи розвитку вітчизняної теорії управління.
  7. Вплив культури на організаційну ефективність.
  8. Входження людини в організацію.
  9. Головні положення фордизму.
  10. Державне регулювання економіки на макрорівні у Західній Європі.
  11. Досвід використання матриці ресурсних стратегій в управлінні соціальними організаціями.
  12. Еволюція головних фаз управлінського циклу.
  13. Загальна характеристика мотивації.
  14. Загальна характеристика стратегічного управління.
  15. Зміст та логіка управління.
  16. Класичні та похідні управлінські структури.
  17. Комплексне управління якістю. Система «Канбан» та «гуртки якості».
  18. Комунікації в управлінні.
  19. Консорціум, як різновид форми організації бізнесу.
  20. Концепції ситуаційного лідерства.
  21. Концепція «соціального ринкового господарства» Л.Ерхарда. «Індикативне планування».
  22. Концепція організаційної культури.
  23. Критеріальна основа поведінки людини в організації.
  24. Критерії аналізу комунікативних стилів в управлінні.
  25. Місія та завдання організації.
  26. Місце і роль соціальних програм в діяльності організацій.
  27. Найважливіші критерії оцінки ефективності управління.
  28. Національний чинник в організації культури.
  29. Некласична школа управління. Виникнення та етапи розвитку.
  30. Одномірні та синтетичні управлінські теорії.
  31. Організацій влада і вплив. Джерела влади.
  32. Основи використання матриці класифікації принципів розв’язання організаційних конфліктів.
  33. Основи організаційного лідерства.
  34. Особливості стратегії фірм розвинутих країн світу.
  35. Позиція управління в організації.
  36. Порівняльний аналіз американського та японського управління.
  37. Порівняльний аналіз систем управління американських та німецьких акціонерних компаній.
  38. Порівняльний аналіз слов’янської та німецької моделей прийняття управлінських рішень.
  39. Порівняльний аналіз функцій керівника та лідера.
  40. Предмет та об’єкт курсу «Теорія управління».
  41. Прийняття рішень. Характеристика моделей та процесу.
  42. Принципи використання матриці ресурсних стратегій.
  43. Принципи проектування організацій.
  44. Процес здійснення управління в організації.
  45. Рольовий аспект взаємодії людини та організації.
  46. Ситуаційна модель прийняття рішень.
  47. Складові частини системи управління.
  48. Соціальний портрет автократичного лідера.
  49. Соціальний портрет демократичного лідера.
  50. Стиль управління. Порівняльний аналіз американського та японського стилів управління.
  51. Структура антропоцентричної моделі взаємодії співробітника та організації.
  52. Структура підсистеми саморозвитку системи управління.
  53. Сутність ат зміст потреб влади.
  54. Сутність джерел влади з організаційною основою.
  55. Сутність та елементи інформаційно-поведінської підсистеми управління.
  56. Сутність та принципи теорії адміністрування.
  57. Сучасний стан теорії управління в Україні.
  58. Теорії змісту мотивації.
  59. Теорії процесу мотивації.
  60. Типи організаційної взаємодії її внутрішніх елементів.
  61. Типи організації по взаємодії із зовнішнім середовищем.
  62. Традиційні концепції лідерства.
  63. Управління конфліктом.
  64. Управління та зовнішнє оточення організації.
  65. Форми участі персоналу в діяльності акціонерних підприємств.
  66. Функції управління та 14 принципів А.Файоля.
  67. Характер та різновиди структурно-функціональної підсистеми системи управління.
  68. Характеристика права керівника на владу та вплив в організації.
  69. Шведська модель соціалізму.
  70. Школа наукового управління: виникнення та етапи розвитку.

 



Читайте також:

  1. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. Питання для самоконтолю
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  7. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  8. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  9. Бесіда за запитаннями.
  10. БІЛЕТИ ДО ЕКЗАМЕНУ
  11. БЛІЦ-ПИТАННЯ
  12. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підготовка реферативних матеріалів на актуальні теми з елементами наукового дослідження | СЛОВНИК ТЕРМІНІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.