Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Показники виробничої програми підприємства ресторанного господарства .

Виробнича програма підприємства ресторанного господарства становить план випуску продукції власного виробництва у вартісному та натуральному вираженні (обідня продукція – у стравах, інша продукція власного виробництва – в одиницях, властивих тому чи іншому виду виробів кулінарної або кондитерської продукції .

2.1. Розрахунок середньої кількості планового випуску страв для споживання однією людиною в день можна зробити за такою формулою:

ВС(дн.) = Кс х РСзв. баз / (ЧХ Зв. баз. х Дзв. баз),

ВС(дн.) – випуск страв (перших,других або інших) в розрахунку на одного споживача в день, тис.страв;

Кс – коефіцієнт зміни кількості страв, що споживаються в середньому одним споживачем;

РСзв.баз. – реалізація страв в звітному (базисному) періоді, тис.страв;

ЧХзв.баз. – чисельність людей, які харчуються в середньому за день в звітному (базисному) періоді;

Дзв. баз. – кількість днів роботи підприємства в звітному (базисному періоді).

Використовуючи отриманий результат, можна розрахувати річний (квартальний, місячний) план випуску страв :

ВСплан. = ВСдн. х Чплан. х Дплан.,

ВСплан. – плановий випуск страв за період, тис.страв;

Чплан. - середньоденна чисельність споживачів в плановому періоді,люд.;

Дплан. – кількість днів роботи підприємства ресторанного господарства в плановому періоді.

На підприємствах (структурних підрозділах) з контингентом споживачів, що змінюється використовують розрахунок кількості страв, які фактично випущені в звітному (базисному) періоді на одне місце в день за такою формулою:

ВСм = РСбаз. /(Чм х Дбаз),

де Чм – кількість місць в залі у звітному (базисному) періоді.

Пропускну спроможність обіднього залу (осіб.)

ПСмакс = Чр х N/Чпр. їабо

ПСмакс = Чр х S / (Чпр.ї х Sс)

Чр – час роботи підприємства за день, хв.;

N – кількість місць;

S - площа обіднього залу, м2;

– плаща за нормою на одного споживача м2;

Чпр.ї – час прийому їжі одним споживачем, хв.

2.3. Оборотність одного місця

Ом= Чр / Чпр.ї

Чр – час роботи підприємства за день, хв.;

Чпр.ї – час прийому їжі одним споживачем, хв.(час обслуговування одного споживача).

2.4. Виробнича потужність гарячого цеху визначається в стравах ірозраховується за формулою:

Пв = ( Чр – Чпр) х Оп х Кз

(чв + чзв/рв) х Ос

Пв – виробнича потужність.

Чр – час роботи цеху, хв..

Чпр – час простою устаткування, хв.;

Оп – ємність варильного посуду, л;

Кз – коефіцієнт заповнення ємностей;

Чв – час варіння, хв..;

чзв/рв - час завантаження/розвантаження ємностей, хв.;

Ос – ємність однієї страви, л.

 

Показники стану та ефективності використання основних фондів підприємств готельно-ресторанного бізнесу.


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. V розділ. Товарна політика підприємства
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  10. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  11. Абсолютні показники фінансової стійкості
  12. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи




Переглядів: 1643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показники виробничо - експлуатаційної програми готельних підприємств. | Поняття основних фондів підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.