Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Клінічні вимоги до вивчення особливостей ефективного використання лікарських засобів

Тестування ліків та добір клінічних доз в своїй більшості проводять натще у здорових людей. Очевидно, що це не відображає справжньої клінічної ситуації.

Особливості загального і специфічного впливу їжі на всмоктування ліків та їх метаболізм слід ураховувати під час планування клінічних досліджень, передусім для того, щоб отримати адекватні фармакокінетичні та фармакодинамічні дані. Крім того, під час планування досліджень подібного змісту слід урахувати звички харчування загальної популяції та окремих підгруп. Таке становище зумовлене тим, що в клінічній практиці гетерогенна популяція, яка приймає ліки, може суттєво відрізнятися від відібраної для вивчення групи.

Яким повинен бути прийом ліків: натще чи після приймання їжі, який проміжок часу повинен бути між прийманням ліків та їдою, якою рідиною та яким її об'ємом потрібно запивати препарат – ці питання до сьогодні є одним найбільш суперечливих в сучасних дієтології і гігієні харчування потребують подальших ретельних досліджень.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 480

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Компоненти харчування та метаболізм ліків | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ В ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНОМУ ЗАКЛАДІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.