Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Регіональні стандартизовані показники фізичного розвитку дітей і підлітків 7–16 років

Вік Довжина тіла, см Маса тіла, см Обвід грудної клітки, см
М s М s Ry/х sR М s Ry/х sR
Хлопчики
121,6 5,8 24,3 3,98 0,52 2,28 61,0 3,68 0,31 3,31
128,1 5,56 27,9 4,94 0,66 3,26 62,5 4,92 0,38 3,25
132,6 5,4 30,2 5,3 0,69 3,76 65,4 4,74 0,52 3,79
137,3 5,6 33,4 6,0 0,80 3,96 67,5 4,80 0,55 3,70
142,5 6,26 37,0 6,82 0,83 4,43 69,9 5,20 0,53 4,0
147,0 6,96 39,9 6,7 0,71 4,49 71,6 4,46 0,34 3,79
153,5 8,22 45,1 8,74 0,84 5,33 75,0 5,48 0,37 4,55
161,1 8,74 50,8 8,70 0,79 5,31 78,7 6,14 0,42 4,85
166,9 8,16 57,2 10,12 0,92 6,78 82,0 6,0 0,44 4,44
173,1 7,02 62,98 8,24 0,61 5,42 85,3 4,52 0,21 4,67
Дівчатка
121,5 5,54 23,3 3,65 0,53 2,19 58,7 3,51 0,38 2,51
127,0 5,26 26,8 4,74 0,58 3,60 60,6 4,36 0,43 3,71
131,5 5,74 29,0 4,52 0,55 3,21 62,4 4,06 0,38 3,45
137,4 6,15 33,3 7,0 0,80 5,11 65,7 5,28 0,53 4,17
142,8 7,1 37,0 7,30 0,74 5,11 69,7 5,28 0,47 4,06
149,3 6,8 40,4 7,08 0,75 4,88 69,8 5,02 0,38 3,66
156,2 6,2 48,5 7,74 0,45 6,38 74,7 5,32 0,40 4,73
159,2 5,42 51,8 8,78 0,83 5,55 77,3 3,86 0,33 5,47
158,0 5,2 54,6 6,6 0,65 6,44 83,4 4,5 0,45 4,76
159,5 4,9 55,9 7,0 0,85 6,55 84,8 4,2 0,35 5,66

 

Коефіцієнт регресії (Ry/х) показує, на яку величину змінюються значення маси тіла (кг) і обводу грудної клітки (см) у разі збільшення або зменшення довжини тіла на стандартну одиницю вимірювання (см). Сигма регресії (sR) дозволяє визначити величину індивідуального відхилення маси тіла і обводу грудної клітки від стандартних даних довжини тіла.

За допомогою коефіцієнта регресії та сигми регресії складають оціночні таблиці (шкали регресії за ростом), які дозволяють визначити гармонійність розвитку людини за морфологічними ознаками. (Табл. 6). Ступінь гармонійності фізичного розвитку встановлюється шляхом порівняння фактичної маси тіла і обводу грудної клітки зі стандартними величинами цих показників для певного віку і статі.

Різницю між фактичною і стандартною величинами показника фізичного розвитку ділять на сигму регресії і отримують величину сигмального відхилення, яка дозволяє визначити ступінь гармонійності фізичного розвитку школяра.

Критерії оцінки фізичного розвитку організму з використанням шкал регресії наведені вище. Слід лише підкреслити, що діти з відхиленням маси тіла від стандартних значень понад ±3sR повинні бути направлені на консультацію до лікаря-ендокринолога.

 

Таблиця 6

 

Оцінка фізичного розвитку школярів 11 років (шкала регресії за ростом)

Межі сигмаль-них відхилень Дов-жина тіла, см Маса тіла, кг Обвід грудної клітки, см Дов-жина тіла, см Маса тіла, кг Обвід грудної клітки, см
Хлопчики 11 років Дівчатка 11 років
Низькі (від М–2s і нижче) 20,9 59,8 22,1 58,0
60,2 22,9 58,5
22,7 60,6 23,6 59,0
23,1 61,0 24,3 59,5
23,7 61,4 25,1 60,0
24,5 61,8 25,8 60,5
25,2 66,2      
Нижче середніх (від М–1s до М–2s) 25,9 62,7 26,5 61,0
22,6 63,1 27,2 61,6
27,3 63,5 28,0 62,1
28,1 63,9 28,7 62,6
28,8 64,3 29,4 63,1
29,5 64,7 30,2
30,2 65,1 30,9 64,1
      31,6 64,6
Середні (М±1s) 30,9 65,5 32.4 65,1
31,7 65,9 33,1 65,6
32,4 66,3 33,8 66,1
33,1 66,8 34,6 66,7
33,8 67,2 35,3 67,2
34,5 67,6 36,0 67,7
35,3 68,0 36,7 68,2
36,0 68,4 37,5 68,7
36,7 68,8 38,2 69,2
37,4 69,2 38,9 69,7
38,1 69,6 39,7 70,2
38,9 70,0 40,4 70,7
39,6 70,4 41,1 71,2
40,3 70,8 41,8 71,8
41,0 71,3 42,6 72,3
Вище середніх (від М+1s до М+2s) 41,7 71,7 43,3 72,8
42,5 72,1 44,0 73,3
72,5 44,8 73,8
43,9 72,9 45,5 74,3
44,6 73,3 46,2 74,8
45,3 73,7 47,0 75,3
46,1 74,1 47,7 75,8
46,8 74,5 48,4 76,3
Високі (від М+2s і вище) 47,5 75,0 49,2 76,9
48,2 75,4 49,9 77,4
48,9 74,8 50,6 77,9
49,7 76,2 51,3 78,4
50,4 76,6 52,1 78,9
51,1 77,0 52,8 79,4
М s Ry/х sR 144,5 7,01 36,4 7,01 0,72 4,89 68,6 5,46 0,41 4,63 143,9 7,54 37,4 7,72 0,73 5,37 68,6 6,22 0,51 4,92

 

Функціональні показники під час використання комплексного методу оцінюють за допомогою методу стандартних сигмальних відхилень.

Якщо фізичний розвиток є дисгармонійним або різко дисгармонійним, тоді обов’язково слід указати причину виявлених зрушень у морфофункціональному стані (за рахунок надлишкової або недостатньої маси тіла, малого обводу грудної клітки) та обґрунтувати рекомендації щодо корекції фізичного розвитку (збільшення або зменшення енергетичної цінності харчового раціону, зміна набору харчових продуктів, запровадження активних занять фізичною культурою та спортом тощо).

 


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. IV група- показники надійності підприємства
  6. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  7. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  8. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  9. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. Абсолютні показники фінансової стійкості
  12. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи




Переглядів: 583

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показники рівня біологічного розвитку хлопчиків шкільного віку | Оцінка фізичного розвитку центильним методом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.