Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Показники рівня біологічного розвитку хлопчиків шкільного віку

Вік Довжина тіла (М±s) Щорічне збільшення довжини тіла, см Ознаки осифікації кісток кисті Число постійних зубів (М±s) Ступінь статевого дозрівання
М7±s 4–6 Наявність ядер скостеніння всіх кісток зап’ястка (крім горохоподібної), поява епіфіза ліктьової кістки 7±3 Р0, Ах0
М8±s 4–6 Наявність епіфіза ліктьової кістки 12±2 Р0, Аx0
М9±s 4–6 Наявність епіфіза ліктьової кістки, що добре виражений 14±2 Р0, Аx0
М10±s 4–6 Поява та формування шилоподібного відростка ліктьової кістки 18±3 Р0, Аx0
М11±s 4–6 Наявність вираженого шилоподібного відростка ліктьової кістки 20±4 Р0, Аx0
М12±s 4–6 Поява горохоподібної кістки 24±3 Р0,1, Аx0, V1
М13±s 7–10 Поява сезамоподібної кістки у I п’ястково-фаланговому суглобі 27±1 Р1, Аx0, V1, L0,1
М14±s 7–10 Наявність сезамоподібної кістки Р2, Аx1, V1,2, L0,1, F0,1
М15±s 4–7 Початок скостеніння I п’ясткової кістки Р3, Аx2, V2, L1,2, F1
М16±s 3–4 Скостеніння I п’ясткової кістки та дистальних фаланг пальців Р3,4, Аx3, V2 L2, F1,2
1–2 Скостеніння II–V п’ястних кісток Р4, Аx3, V2, L2, F2,3

Таблиця 4

 

Показники рівня біологічного розвитку дівчаток шкільного віку

Вік Дов-жина тіла (М±s) Щорічне збільшення довжини тіла, см Ознаки осифікації кісток кисті Число постій-них зубів (М±s) Ступінь статевого дозрівання
М7±s 4–5 Наявність ядер скостеніння кісток зап’ястка (крім горохоподібної) та епіфіза ліктьової кістки 9±3 Ma0, Р0, Аx0
М8±s 4–5 Поява та формування шилоподібного відростка ліктьової кістки 12±3 Ma0, Р0, Аx0
М9±s 4–5 Наявність вираженого шилоподібного відростка 15±3 Ma0, Р0, Аx0
М10±s 4–5 Формування горохоподібної кістки 19±3 Ma0, Р0, А0
М11±s 6–8 Наявність горохоподібної кістки, що добре виражена, поява сезамоподібної кістки 21±3 Ma1, Р0,1, Аx0,1
М12±s 6–8 Наявність сезамоподібної кістки 25±2 Ma2, Р0,2, Аx1,2
М13±s 4–6 Скостеніння I п’ястної кістки Ma2,3, Р2,3, Аx2,3, menarche
М14±s 2–4 Скостеніння фаланг II–V п’ястних кісток Ma3, Р3, Аx2,3, menses
М15±s 1–2 Повне скостеніння дрібних кісток кисті Ma3, Р3, Аx3, menses
1–2 Скостеніння ліктьової кістки Ma3,4, Р3, Аx3, menses
0–1 Скостеніння променевої кістки Ma4, Р3, Аx3 menses

Примітка: Ах – обволосіння пахових впадин, Р – обволосіння лобка, F –обволосіння обличчя, L – розвиток кадика, V – мутація голосу, Ма – розвиток молочної залози, Ме – поява менструацій.

 

Рівень фізичного розвитку за довжиною тіла визначається за допомогою шкал регресії або у випадку їх відсутності за методом сигмальних відхилень.

Як і в попередньому випадку існують 5 оцінок фізичного розвитку за ростом: високий, вище середнього, середній, нижче середнього, низький.

Середню зважену величину кожного показника фізичного розвитку знаходять у таблиці 5.

 

Таблиця 5

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  5. IV група- показники надійності підприємства
  6. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  7. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  8. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  9. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.




Переглядів: 1093

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінки фізичного розвитку дітей і підлітків (у разі використання комплексного методу) | Регіональні стандартизовані показники фізичного розвитку дітей і підлітків 7–16 років

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.