Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оздоровчі санітарно-гігієнічні заходи щодо корекції впливу несприятливих факторів на організм учнів системи професійної освіти (ПТУ, технічні коледжі тощо)

До числа основних санітарно-гігієнічних заходів щодо корекції впливу несприятливих факторів на організацію учнів системи професійної освіти необхідно віднести:

1. Постійний контроль з боку медичного персоналу училищ за повітряно-тепловим режимом (температура, вологість, швидкість руху повітря) в навчальних, рекреаційних та інших приміщеннях, тривалістю наскрізного провітрювання під час уроків та перерв з урахуванням природних умов та роботи витяжної вентиляції.

2. Постійний контроль медичного персоналу училищ за створенням оптимального режиму освітлення, своєчасна заміна непридатних світильників та ламп, забезпечення кожного ПТУ або коледжу світловими календарями.

3. Організація професійної підготовки учнів ПТУ або коледжу відповідно до вимог щодо забезпечення попередження впливу шкідливих виробничих факторів на організм учнів.

4. Суворе дотримування санітарно-протиепідемічного режиму:

а) виконання існуючих правил підтримання всіх приміщень та ділянок училищ;

б) виконання основних елементів режиму дня, що спрямовані на запобігання соматичних та інфекційних захворювань;

в) систематичне виконання санітарно-протиепідемічного режиму з метою профілактики виникнення масових випадків групових гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь.

Систематичне проведення (2-3 рази на місяць) санітарно-освітньої роботи медико-педагогічним персоналом серед підлітків з питань оптимальної організації умов та режиму навчання, харчування, праці та відпочинку, а також попередження шкідливих звичок.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Актуалізація знань учнів
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  6. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  7. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  10. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  11. II. Загально-шкільні заходи
  12. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення щодо організації відпочинку дітей | Основні положення санітарної освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.053 сек.