Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Представлення педагогом результатів своєї діяльності.

Портфоліо як засіб представлення власної педагогічної діяльності при атестації

У перекладі з італійської "портфоліо" – це "тека з документами". Але що таке портфоліо педагогічного працівника?

Портфоліо педагогічного працівника − це спосіб фіксації, накопичення матеріалів, що демонструють рівень професіоналізму педагога і уміння вирішувати завдання своєї професійної діяльності. Портфоліо педагога показує рівень його підготовленості і рівень активності в навчальних та позанавчальних видах його діяльності.

Основна мета портфоліо − оцінювання роботи педагога по темі самоосвіти, характеру його діяльності, відстежування творчого і професійного зростання, сприяння формуванню навиків рефлексії (самооцінки).

У портфоліо збираються матеріали, що регламентують роботу педагогічного працівника.

Підходи до побудови портфоліо можуть бути різними, залежно від індивідуальних особливостей педагога. Необхідно, аби було проаналізовано свою роботу, власні успіхи, узагальнено і систематизовано педагогічні досягнення, об'єктивно оцінено свої можливості і способи подолання труднощів для досягнення вищих результатів.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. Обробка результатів
  3. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  6. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  7. Аксіоми безпеки життєдіяльності. Системний підхід в БЖД
  8. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  9. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  10. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  11. Алельні гени, знаходячись у гетерозиготному стані, не зливаються, не змінюють один одного і, не втрачаючи своєї індивідуальності, передаються в гамети.
  12. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методична та науково-дослідна робота педагога і учителя. | Яка ж мета створення портфоліо?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.