МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Управління за цілямиКоли досліджено поточну ситуацію й за допомогою описаних вище процедур спрогнозовано можливий перебіг подій у майбутньому, можна братися до складання плану PR-програми. Для цього використовують різні підходи або методи управління. Одним із найпоширеніших у PR-практиці є управління за цілями (Management by Objectives), тобто управління на основі сформульованих бажаних результатів, яких потрібно досягти. Цей метод дає змогу конкретизувати цілі, на основі яких встановлюють критерії для вибору стратегії, моніторингу реалізації та загальної оцінки PR-програми. Далі розглянемо загальне дерево цілей такого управління, яким можуть скористатися PR-фахівці під час розробки PR-програм того чи іншого масштабу або змісту: Дерево цілей в управлінні за цілями: • Визначення загальних PR-цілей організації. (Яка мета комунікацій з громадськістю, як це сприятиме досягненню цілей організації) призначення цільових аудиторій. (Хто саме має почути повідомлення організації та як вони можуть вплинути на досягнення цілей організації?) Визначення цілей щодо аудиторій. (Що саме має знати громадськість і як можна підготувати звернення з урахуванням її інтересів?) Визначення каналів інформації. (Які канали найбільш доречні, щоб вийти на цільову громадськість?) • Визначення цілей щодо каналів інформації. (Хто з редакторів відповідає за новини, чому конкретна інформація може їх зацікавити?) • Визначення джерел інформації. (Які основні та додаткові джерела інформації є необхідними, щоб отримати дані для повідомлення?) • Визначення комунікаційних стратегій. (Які фактори можуть вплинути на поширення та сприйняття інформації? Як налаштовані цільові групи до повідомлення? Які інші події або інформація підсилюють повідомлення?) • Визначення мети послання. (Який планується вплив на аудиторію: поінформувати, змінити установки або поведінку?) • Підтримка позамовними засобами. (Чи можуть фотографії, графіки, кіносюжети, художні твори посилити вплив повідомлення?) У ході складання PR-програм, як правило, використовують два основні типи цілей: цілі виходу та ціл: впливу. Наведемо найпоширенішу ієрархію таких цілей. ЦІЛІ ВИХОДУ: Підготовка повідомлень для неконтрольованих ЗМІ. Підготовка повідомлень для контрольованих каналів інформації. ЦІЛІ ВПЛИВУ: Інформаційні цілі: експонування повідомлення; розуміння повідомлення; утримання повідомлення в пам'яті. Цілі у сфері установок: формування установки; зміцнення установки; зміна установки. Цілі у сфері поведінки: формування поведінки; зміцнення поведінки; зміна поведінки.
Головна умова під час формування таких PR-цілей - вимірюваність їх. Бажання або наміри як такі не можуть бути ціллю. Ціль сфері PR має: 1) точно описувати бажаний результат (наприклад, підвищити поінформованість, змінити ставлення (установку), збільшити обсяг продажів тощо); 2) точно визначити одну або кілька цільових аудиторій; 3) бути вимірюваною - концептуально й практично; 4) спиратися на «результат», а не на «процес». Якщо сформульована мета описує засоби, за допомогою яких можна щось зробити це стратегія, а не мета; 5) передбачати терміни досягнення мети. Наприклад, такі процесуальні завдання, як «створити пабліситі», «поліпшити імідж», «розробити брошуру», не можна вважати вдалими цілями, адже їх неможливо виміряти спеціальними, конкретними і такими, що піддаються інтерпретації, способами. Далі розглянемо ці типи PR-цілей докладніше й наведемо зразки формулювання їх. Читайте також:
|
||||||||
|