Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Наука, наукове знання і пізнання: їх змістовне наповнення та місце серед інших форм духовно-теоретичного освоєння світу

План викладу

1.1. Наука як сукупність знань, процес пізнання, соціальний інститут та власність.

1.2. Виникнення науки, періодизація історії науки.

1.3. Різновиди класифікації наук.

1.4. Наука, практика, раціональність.

1.5. Наука, паранаука, девіантна наука.

1.6. Специфіка дослідження соціальних об’єктів.

 

Ключові поняття й терміни: гносеологія; епістемологія; наука: класична, некласична, постнекласична; диференціація та інтеграція наук; наука і практика; наукова раціональність; паранаука, девіантна наука; наукове знання, парадигма, наукова революція

 


Читайте також:

  1. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  2. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  3. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  4. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  7. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  8. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  9. VI. Середня кишка
  10. VІ Середня хронологічна
  11. X. Зарахування вступників на основі повної загальної середньої освіти, які досягли визначних успіхів у вивченні профільних предметів
  12. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НАУКОВЕ ПІЗНАННЯ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОБРАЗИ НАУКИ | Наука як сукупність знань, процес пізнання, соціальний інститут та власність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.