Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






НАУКОВЕ ПІЗНАННЯ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОБРАЗИ НАУКИ

ВИМОГИ ЩОДО ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК СЛУХАЧІВ (МАГІСТРАНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ПОШУКАЧІВ)

 

Вивчення модулю „Наукове пізнання та методологічні образи науки” магістрантами, аспірантами та пошукачами має на меті сприяти поглибленню самостійної світоглядної позиції, на основі якої мають вирішуватися теоретичні та практичні проблеми, пов’язані з підготовкою праць наукового характеру. Він також має сприяти формуванню загальнотеоретичної та професійної підготовки за фахом оволодіння методологією та методикою наукових досліджень, вміти пов’язувати знання з історії розвитку науки та сучасного її стану з перспективними й актуальними лініями її розвитку. Слухач, що оволодів змістом модуля курсу „Наукове пізнання та методологічні образи науки” повинен знати:

- визначення науки, її місце серед інших форм теоретичного освоєння світу та серед основних форм духовності;

- виникнення та основні етапи історичного розвитку науки;

- основні історичні і сучасні підходи до класифікації наукового знання;

- специфіку наукової раціональності як історичного явища;

- основні форми взаємодії науки і практики;

- причини виникнення і форми прояву таких позанаукових феноменів, як паранаука, псевдонаука, девіантна наука;

- специфіку наукового дослідження природи та соціальних об’єктів;

- сутність проблеми пізнаваності світу, основні форми та методи наукового пізнання;

- специфіку методології, методів, методики наукового пізнання;

- сутність і філософсько-методологічне знання механіцизму (метафізики), діалектики та системного підходу як історичних форм філософського узагальнення процесу пізнання світу;

- історію становлення теорії пізнання (гносеології) та наукового пізнання (епістемології) у європейській філософії;

- виникнення науково орієнтованої філософії (різновиди позитивізму, гносеологічного феноменалізму, методологічного емпіризму, діалектичного матеріалізму) у ХІХ сторіччі;

- головні напрямки і тенденції розвитку філософії науки у ХХ сторіччі (індуктивізм, конвенціоналізм, фальсифікаціонізм, еволюціонізм);

- тенденції розвитку сучасної (постнекласичної) науки та особливості її філософсько-методологічного осмислення.

 

Слухач, що засвоїв модуль, повинен вміти:

- володіти сучасними методологіями наукових досліджень;

- окреслювати актуальні наукові проблеми, володіти дослідницьким інструментарієм, вміти застосовувати його у конкретних галузях науки;

- розв’язувати наукові проблеми і застосовувати отримане знання для вирішення конкретних практичних завдань;

- визначати місце галузі знань, що ними займається молодий науковець, в системі історично еволюціонуючого наукового знання в цілому.

 



Читайте також:

  1. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  2. АГД як галузь економічної науки
  3. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  4. Б. Обчислювальні науки
  5. В системі вищої освіти і науки України
  6. Взаємодія науки, техніки і виробництва
  7. Взаємодія науки, техніки і виробництва
  8. Взаємопізнання гендерних стереотипів
  9. Виберіть відповідні характеристики рівнів пізнання істини
  10. Визначення психології як науки, її значення, основні принципи, завдання
  11. Визначення радіобіології як науки.
  12. Використовування методів наукового пізнання




Переглядів: 352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль І. | Тема 1. Наука, наукове знання і пізнання: їх змістовне наповнення та місце серед інших форм духовно-теоретичного освоєння світу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.