Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рекомендації по відновленню експлуатаційних якостей

Конструкцій каркасу

1. Рекомендації по подальшій експлуатації металевих

колон каркасу

1.1. Провести розрахунок металевої колони з урахуванням дефектів для виявлення фактичної несучої здатномті. При недостатній несучій здатності або виявленні ознак втрати стійкості колони розробити проект посилення.

1.2. Замінити пошкоджені болти і заклепки новими елементами.

1.3. Підтягнути болти, що провертаються, до проектного натягнення обварити заклепки.

1.4. Відновити антикорозійне покриття металевих элементів, заздалегідь очистивши і знепиливши поверхню.

1.5. Відновити матеріал зварних швів до проектного значення розміру катета шляхом заміни шва або наплавленням додаткового шва за допомогою ручної або електродугової зварки.

2. Рекомендації по подальшій експлуатації залізобетонних

панелей

2.1. Встановити стійки безпеки, захистити зону можливого руйнування конструкцій і обмежити доступ сторонніх осіб для запобігання від нещасних випадків. При виявленні ознак втрати стійкості панелей демонтувати пошкоджені елементи або розробити проект підсилення і відновлення експлуатаційних якостей огороджуючих конструкцій.

2.2. Відновити антикорозійне покриття арматури панелей заздалегідь очистивши і знепиливши поверхню стержнів.

2.3. Закарбувати тріщини розчином на саморозшираючий цементі заздалегідь очистивши від сміття, просушивши і знепиливши тріщини.

2.4. Видалити пошкоджені ділянки бетону, зашкурити і знепилити поверхню сколу матеріалу.

2.5. Відновити пошкоджені ділянки панелі шляхом нанесення торкретбетона класу не менше класу основного матеріалу. При великих площах пошкодження влаштувати опалубку і обетонувати поверхню панелей.

3. Рекомендації по подальшій експлуатації металевих ферм

3.1. Провести розрахунок металевої ферми з урахуванням дефектів для виявлення фактичної несучої здатності. При тій, несучій здатності або виявленні ознак втрати стійкості елементів ферм розробити проект підсилення.

3.2. Очистити від бруду, рихлої та вішарованої іржі металевими щітками всі елементи ферм, видалити масляні і жирові забруднення; знепилити поверхню.

3.3. Не пізніше за 24 години після очищення нанести антикорозійне покриття на поверхні металевих елементів безповітряним або пневматичним розпилюванням, валиком або кистю.

 

 


Читайте також:

  1. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  2. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  3. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  4. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  5. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання
  6. Біохімічні основи розвитку силових і швидкісних якостей
  7. Бренд. Рекламний образ бренду. Визначення та відмінності від функціональних та споживчих якостей.
  8. Вивчення особливостей якостей менеджера.
  9. Вивчення особливостей якостей менеджера.
  10. Вивчення особливостей якостей менеджера.
  11. ВИЗНАЧЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ АВТОМОБІЛЯ
  12. Вимоги до морально-ділових якостей.




Переглядів: 313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАНЯТТЯ 2 | ЗАНЯТТЯ 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.