Матеріально-технічні ресурси підприємство купує на ринку, де продавцями і постачальниками є безпосередньо виробники чи організації-посередники. Купівля матеріально-технічних ресурсів безпосередньо у виробників, тобто організація постачання по прямих зв'язках, має ті переваги, що вона забезпечує можливість оперативного обліку спеціальних вимог покупця до продукції, конкретних побажань щодо її складу, конструкції, оформлення, планування і т.п. Ті ресурси, що потрібні в невеликій кількості, періодично чи нерегулярно, ощадливіше буває купувати в посередників – оптових фірм і магазинів.
Матеріальні ресурси – це ресурси в натурально-речовинній формі, які використовуються у виробничій (господарчій) діяльності підприємства. До їх складу входять основні фонди та частина оборотних фондів.
Основні фонди – це матеріально-речовинні цінності підприємства, які використовуються або призначені як засоби праці. За класичною економічною теорією засобами праці є «річ або комплекс речей», які людина поміщає між собою та предметом праці для впливу на предмет праці та створювання умов для виробничої діяльності. До основних фондів відносять будівлі, технічні споруди, обладнання, транспортні засоби та ін.
Не всі матеріальні цінності відносяться до основних фондів, а тільки ті, термін служби яких більше 1 року й вартість в Україні більше 2500 грн. за одиницю. Частина оборотних фондів входить до складу матеріальних ресурсів. Це малоцінні та швидкопсувні предмети, пакувальний матеріал, паливо, електроенергія, технологічні та ін.