Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аналіз рівня середньореалізаційних цін

 

Середньореалізаційна ціна одиниці продукції розраховується шляхом розподілу виторгу від реалізації відповідного виробу на обсяг продажів. На зміну її рівня впливають наступні фактори: якість реалізованої продукції, ринки збуту, кон’юнктура ринку, інфляційні процеси.

Якість товарної продукції – один з основних факторів, від якого залежить рівень середньої ціни реалізації. За більше високу якість продукції встановлюються більше високі ціни й навпаки.

Зміна середнього рівня ціни виробу за рахунок його якості (якіс.) можна визначити в такий спосіб:

 

,

 

де Цн і Цп – відповідно ціна виробу нової й колишньої якості;

VРПн – обсяг реалізації продукції нової якості;

VРПзаг – загальний обсяг продажів i-го виду за звітний період.

 

Розрахунок впливу сортності продукції на зміну середньої ціни можна виконати способом абсолютних різниць.

Для цього відхилення фактичної питомої ваги від планового по кожному сорту множимо на планову ціну одиниці продукції відповідного сорту, результати підсумуємо й ділимо на 100:

 

.

 

Дані можна звести в табл.2.23.

 

Таблиця 2.23 – Розрахунок впливу якості виробу на його середню ціну

реалізації

 

Сорт продукції Ціна за туб, тис. грн. Обсяг реалізації, нат. вим. Питома вага сортів, % Фактичний обсяг продажів при плановій сортності, нат. вим. Виторг від продажів, тис. грн.
план Факт План Факт +,- при фактичній сортності при плановій сортності
I +5
II -5
Усього - -

 

Якщо коефіцієнт перевиконання плану дорівнює 1,1296320 (30500:2700), то фактичний обсяг продажів по I сорту в перерахуванні на планову сортність дорівнює 24400 од. (21600 х 1,129630).

Отримані дані свідчать про те, що за рахунок підвищення питомої ваги продукції I і зменшення II сорту виторгу від її реалізації збільшилася на 114375тис.грн (22531875 - 22417500), а середня ціна одиниці продукції – на 3,75тис.грн = [( + 5 . 750 )+( - 5 . 675 )] : 100.

По такій же методиці розраховується зміна середньої ціни реалізації залежно від ринків збуту продукції.

Якщо протягом року відбулася зміна відпускних цін на продукцію в порівнянні із плановими у зв’язку з інфляцією, то зміна ціни по кожному виду продукції множиться на обсяг її реалізації за новими цінами й ділиться на загальну кількість реалізованої продукції за звітний період.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  8. SWOT-аналіз у туризмі
  9. SWOT-аналіз.
  10. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  11. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  12. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.




Переглядів: 862

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз фінансових результатів від звичайних видів діяльності | Аналіз фінансових результатів від інших видів діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.