Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обов’язки психолога військової частини внутрішніх військ

 

Відповідно до наказу командувача ВВ МВС України № 39 від 28.01.2006 р. “Про подальший розвиток служби психологічного забезпечення діяльності внутрішніх військ МВС України” визначеніобов’язки психолога військової частини.

Психолог відповідає за таке:

- своєчасність, повнота й ефективність заходів психологічного забезпечення бойової готовності, виконання завдань службово-бойової діяльності особового складу; бойова підготовка, зміцнення військової дисципліни серед особового складу, попередження і профілактика соціальної, професійної та особистісної деформації військовослужбовців внутрішніх військ МВС України, психологічної допомоги членам їхніх сімей;

- підтримання власної професійної придатності на рівні, який забезпечує виконання поставлених завдань;

- постійне дотримання етичних і правових норм з проведення заходів щодо забезпечення та збереження психологічної інформації про особовий склад і її використання.

Психолог зобов’язаний:

- аналізувати, оцінювати і прогнозувати розвиток соціально-психологічних явищ і процесів у військових колективах, проводити роботи щодо запобігання вчиненню у колективах підрозділів злочинів і подій, визначати й попереджати передумови нестатутних взаємовідносин;

- проводити роботу зі своєчасного ведення карток психологічного супроводження службової діяльності військовослужбовців постійного складу;

- постійно вивчати психологічні характеристики військовослужбовців усіх категорій, соціально-психологічні процеси у військових колективах, у тому числі під час виконання завдань службово-бойової діяльності особового складу, заходів бойової підготовки;

- здійснювати аналіз фактів злочинів і подій серед особового складу, визначати їх психологічні причини та наслідки шляхом безпосередньої участі у службових розслідуваннях;

- здійснювати заходи психологічної профілактики та корекції негативних психологічних станів військовослужбовців, які зумовлюються виконанням завдань службово-бойової і бойової діяльності особового складу, надавати своєчасну психологічну допомогу та проводити психологічну реабілітацію особового складу;

- визначати військовослужбовців, які мають явні ознаки соціальної та професійної, особистісної деформації, утрудненої адаптації або негативно характеризуються командирами (начальниками), розробляти рекомендації щодо роботи з ними та надавати їм кваліфіковану психологічну допомогу;

- здійснювати заходи психологічної профілактики професійної і соціальної деформації особового складу, зміцнення військової дисципліни та профілактики правопорушень, проводити первинну психопрофілактику відхилень у поведінці військовослужбовців;

- брати участь у психологічній підготовці особового складу до виконання завдань службово-бойової та бойової діяльності, здійснювати заходи щодо формування у військовослужбовців стійких навичок бойової діяльності, психологічної (емоційно-вольової) стійкості, згуртування військових колективів;

- проводити цілеспрямовану профілактичну роботу з військовослужбовцями, віднесених до групи посиленої психологічної уваги. Двічі на рік уточнювати їх списки: 20.01, 20.07 – для строкової служби, до 20.09 – для офіцерів, прапорщиків і військовослужбовців за контрактом;

- двічі на рік (у квітні й жовтні) здійснювати психодіагностичне тестування військовослужбовців групи посиленої психологічної уваги, його результати уточнювати методами спостереження, діагностичної співбесіди, узагальнення незалежних характеристик;

- приділяти особливу увагу вивченню психологічних характеристик кандидатів на посади за контрактом, визначенню індивідуального рівня емоційно-вольової стійкості, виявленню вірогідності наявності у кандидатів ознак девіантної поведінки, схильності до зловживання спиртними напоями, вживання наркотичних речовин;

- проводити відповідну консультаційну роботу з офіцерами та сержантами, які призначені для введення у службу призваних військовослужбовців військової служби за контрактом, щодо ознайомлення із сутністю негативних емоційно-вольових станів, передсуіцидальними ситуаційними реакціями людей;

- спільно з медичними працівниками визначати осіб, яким рекомендована служба без зброї, і проводити з ними відповідну профілактичну роботу;

- двічі на рік (у лютому та серпні) здійснювати у ротах, окремих взводах соціометричні дослідження й на основі результатів досліджень готувати звіти з висновками та рекомендаціями;

- організовувати й проводити заняття з тематики психологічного лекторію з усіма категоріями особового складу;

- брати участь у відборі та розподілі військовослужбовців по підрозділах і військовими спеціальностями, готувати обґрунтовані рекомендації для призначення на посади офіцерів, прапорщиків, сержантів і старшин;

- розробляти рекомендації з комплектування підрозділів, що призначаються для виконання завдань службово-бойової діяльності, підбору команд (груп) для виконання завдань у відриві від військової частини, організації психологічного забезпечення заходів діяльності;

- здійснювати систематичний збір, аналіз та узагальнення психологічної і соціологічної інформації з актуальних військово-соціальних проблем;

- своєчасно розробляти методичні та інформаційно-довідкові матеріали на допомогу керівному складу й офіцерам виховної роботи, надавати практичні рекомендації органам військового управління, громадським організаціям частин і підрозділів з питань психологічного забезпечення життєдіяльності особового складу;

- проводити психологічну експертизу управлінських рішень, своєчасно доповідати про її результати;

- брати участь у плануванні виховної роботи з особовим складом;

- організовувати і проводити навчання офіцерського складу щодо порядку використання психологічної інформації у практиці управлінської діяльності;

- проводити навчання військовослужбовців методиці психологічного саморегулювання, вольової мобілізації психіки, психологічної допомоги, формувати у них навички аутогенного (ідеомоторного) тренування;

- здійснювати психологічне консультування особового складу та членів сімей військовослужбовців;

- вивчати та оцінювати вплив психологічних вчинків, організаційних та фізичних умов служби, побуту військовослужбовців на морально-психологічний стан особового складу й готувати відповідні рекомендації;

- розробляти програми, інструментарій та інші матеріали (засоби) військово-психологічних і соціологічних досліджень, самостійно або у складі груп організовувати і проводити військово-психологічні та соціологічні дослідження;

- постійно вдосконалювати методику й техніку організації і проведення досліджень, накопичення психологічної інформації та її обробки;

- удосконалювати матеріально-психологічну базу заходів психологічного забезпечення життєдіяльності особового складу;

- забезпечувати своєчасний збір, узагальнення, аналіз та збереження психологічної інформації і негативне її використання;

- своєчасно доповідати заступникові командира частини з виховної роботи про морально-психологічний стан військовослужбовців та проведену роботу.


Читайте також:

  1. IX. Відомості про військовий облік
  2. IX. Відомості про військовий облік
  3. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  4. V Обов’язки Ради
  5. А – суцільним, б – з механічним кріпленням різальної частини,
  6. Автомобільний комплект для спеціальної обробки військової техніки ДК-4К
  7. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  8. Аналіз внутрішніх ризиків
  9. Аналіз стану військової дисципліни
  10. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 1 страница
  11. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 2 страница
  12. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 3 страница




Переглядів: 781

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Внутрішніх військ | Професійно-етичні норми в роботі психолога

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.