Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Галузі знань (спеціальності) «6401»

№семінарського (практичного, лабораторного) заняття Форма самостійної роботи студента Види семінарських (практичних, лабораторних) занять* Максимальна кількість балів
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

 

Змістовий модуль №1 (І семестр)
1. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять.   Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
2. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
3. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
4. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
5. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
6. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
7. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
8. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
9. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
10. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
11. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
12. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
13. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
14. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
15. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
16. Проведення модульного контролю.    
Усього балів за роботу на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
Змістовий модуль №2 (ІІ семестр)
1. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
2. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
3. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
4. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
5. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
6. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
7. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
8. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
9. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
10. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
11. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
12. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
13. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
14. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
15. 1.1. Вивчення обов’язкової та додаткової літератури, текстів лекцій тощо. 1.2. Виконання домашніх завдань. 1.3. Підготовка до семінарських (практичних, лабораторних) занять. Семінар-розгорнута бесіда Семінар-розв’язання проблемних завдань Робота в малих творчих групах
16. Проведення модульного контролю.    
Усього балів за роботу на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
За виконання модульних (контрольних) завдань**
Модуль №1 Написання модульної контрольної роботи
Модуль №2 Написання модульної контрольної роботи
Усього балів за модульний контроль
За виконання індивідуальних завдань***
Види індивідуальних завдань
1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій за заданою тематикою
2. Написання реферату (есе)
3. Аналітичний звіт власних наукових досліджень за відповідною тематикою
4. Пошук, підбір та огляд джерел за заданою тематикою
5. Підготовка презентації за заданою тематикою
6. Виконання завдань в рамках дослідницьких проектів кафедри (факультету)
7. Переклад літературних джерел іншомовного походження за заданою проблематикою
Усього балів за виконання індивідуальних завдань
Разом балів за СРС

* Види семінарських (практичних, лабораторних занять) затверджуються робочою навчальної програми науки (дисципліни).

** Кількість модульних (контрольних) робіт з однієї науки (дисципліни) визначає кафедра. За семестр не повинно проводитись більше 2-х модульних (контрольних) робіт.

*** За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності — участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо — можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів.

 

Карта самостійної роботи студента

з науки «____Цивільне право України____»

для студентів напряму підготовки (спеціальності) 6401 «Правознавство»

шифр повна назва

освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типові приклади завдань практичного характеру | Заочна форма навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.