МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розділ XXII. Правовий режим земель надрокористування? здійснювати на умовах спеціального дозволу (ліцензії) консервацію наданого в користування родовища корисних копалин або його частини; ? на першочергове продовження строку тимчасового користування надрами. Користувачі надр зобов'язані: ? використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; ? забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; ? забезпечити безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; ? приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; ? виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України. Права користувачів надр охороняються законом і можуть бути обмежені лише у випадках, передбачених законодавством України. Збитки, надані порушенням прав користувачів надр, підлягають відшкодуванню в повному обсязі відповідно до законодавчих актів України. Право користування надрами припиняється у разі: ? якщо відпала потреба у користуванні надрами; ? закінчення встановленого строку користування надрами; ? припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; ? користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призвидять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров'я населення; ? використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених дозволом (ліцензією) на користування ділянкою надр; Земельне право України ? якщо користувач без поважних причин протягом двох років не приступив до користування надрами; ? вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр. Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку. Законодавством України можуть бути передбачені й інші випадки припинення права користування надрами. Землевласники і землекористувачі можуть бути позбавлені права видобування корисних копалин місцевого значення, торфу і прісних підземних вод та права користування надрами для господарських і побутових потреб у разі порушення ними порядку і умов користування надрами на надання їм у власність або користування земельних ділянок місцевими Радами або іншими спеціально уповноваженими органами в порядку, передбаченому законодавством України. 4. Плата за користування надрами Плата за користування надрами регулюється ст. 28-29 Кодексу України "Про надра". Користування надрами є платним. Плата справляється за користування надрами в межах території України, її континентального шельфу і виключної (морської) економічної зони. Плата за користування надрами справляється у вигляді: ? платежів за користування надрами; ? відрахувань за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджет у; ? збору та видачі спеціальних дозволів (ліцензій); ? акцизного збору. Плата за користування надрами не звільняє користувачів від сплати інших обов'язкових платежів, передбачених законодавчими актами України. Розділ XXII. Правовий режим земель надрокористування Від плати за користування надрами звільняються: ? землевласники і землекористувачі, які здійснюють у встановленому порядку видобування корисних копалин місцевого значення для власних потреб або користуються надрами для господарських і побутових потреб на надання їм у власність чи користування земельних ділянках; ? користувачі надр - за проведення регіональних геолого-географічних робіт, геологічних зйомок, інших геологічних робіт, в тому числі розвідувального буріння з відбором зразків, проб, спрямованих на загальне вивчення надр, пошуки і розвідку родовищ корисних копалин та робіт по прогнозуванню землетрусів і дослідженню вулканічної діяльності, інженерно-геологічних та палеонтологічних досліджень, контролю за режимом підземних вод, а також за виконання робіт, що проводяться без порушень цілісності надр, якщо вони виконуються за рахунок державного бюджету, бюджетів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя; ? користувачі надр - під час організації геологічних об'єктів природно-заповідного фонду; ? користувачі надр - за здійснення розвідки корисних копалин у межах гірничого відводу, наданого їм для видобування корисних копалин. Користувачам надр можуть надаватися й інші пільги щодо плати за користування надрами відповідно до законодавства України. Платежі за користування надрами можуть справлятися у вигляді разових внесків та (або) регулярних платежів, які визначаються на основі відповідних еколого-економічних розрахунків. Розміри платежів за проведення пошукових і розвідувальних робіт визначаються залежно від економіко-географ-ічних умов і розміру ділянки надр, виду корисних копалин, тривалості робіт, стану геологічного вивчення території та ступеня ризику. Читайте також:
|
||||||||
|