Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концепції соціальної відповідальності

Поняття і фази маркетингового управління

Управління маркетингом (або маркетинг-менеджмент) визначається як управлінська діяльність, пов’язана з плануванням, організацією, координацією, контролем, аудитом і стимулюванням заходів по інтенсифікації процесу формування попиту на товари та послуги, збільшенню прибутків.

Фази маркетингового управління:

  1. діагностика зовнішніх та внутрішніх умов діяльності підприємства;
  2. визначення місії та цілей фірми;
  3. вибір маркетингових стратегій;
  4. вибір маркетингової тактики;
  5. добір інструментів для реалізації планів;
  6. контроль маркетингової діяльності.

Врахування концепціїсоціальної відповідальностіпри плануванні маркетингової діяльності

Cоціальна відповідальність полягає не лише в задоволенні потреб споживачів, а й у забезпеченні добробуту суспільства загалом.

а) Будь-яка організація – частина суспільства і відповідає перед ним за свої дії.

б) Соціальна відповідальність виходить за межі тих зобов’язань, які бізнес на себе бере відповідно до законодавства (обов’язок сплати податків, створення робочих місць і прибутку для акціонерів).

І. Прибуткова відповідальність – компанія зобов’язана забезпечити максимальний прибуток для її власників та акціонерів.

ІІ. Відповідальність перед зацікавленими сторонами –компанія має зобов’язання перед групами, спроможними вплинути на досягнення нею своїх цілей. До таких груп належать як клієнти, співробітники, постачальники і посередники, так і ті верстви суспільства, які не залучені у бізнес-процеси компанії безпосередньо, але на яких бізнес-діяльність компанії має вплив – місцеві громади, структури державної влади, громадські організації, засоби масової інформації тощо.

ІІІ. Соціальна відповідальність перед суспільством– виконання організацією зобов’язань перед громадськістю і зобов’язань, пов’язаних з охороною довкілля.

Концепція«зеленого маркетингу»передбачає добровільне спрямування маркетингових зусиль на виробництво, реалізацію та використання продуктів, які не шкодять навколишньому середовищу:

а) заходи «зеленого маркетингу» майже не створюють додаткових витрат для споживачів, але сприяють покращенню репутації компанії;

б) концепцію «зеленого маркетингу» втілено в ініціативі стандартів ISO 14000, які складаються з вимог охорони якості навколишнього природного середовища. Ці стандарти охоплюють 118 країн, включаючи Україну. Сертифікати відповідності до стандартів ISO 14000 здобули понад 53 тисяч компаній.


Читайте також:

  1. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. Адміністративна відповідальність та строки адміністративної відповідальності
  5. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  6. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  7. Активний характер соціальної політики.
  8. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  9. Американська модель соціальної відповідальності
  10. Амністія являє собою повне або часткове звільнення від кримінальної відповідальності і покарання певної категорії осіб, винних у вчиненні злочину.
  11. Аналіз витрат за центрами відповідальності.
  12. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності




Переглядів: 769

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Маркетингова політика комунікацій | Організація маркетингової діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.