МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Організація маркетингової діяльностіПланування маркетингової діяльності Туристичні фірми планують свою діяльність за наведеною схемою: 1. Аналіз ситуації на ринку туристичних послуг. Аналіз економічної ситуації в країні, тенденцій розвитку галузі, умов виходу на ринок, характеристика посередників, контрагентів, клієнтів. 2. Характеристика туристичного продукту фірми. 3. Аналіз ринкових загроз та можливостей: - структура попиту, його тенденції; - можливості збуту туристичного продукту; - правові аспекти, істотні для даного туристичного продукту; - політична ситуація в регіоні; - умови фінансування та доступність джерел фінансування; - інформаційне оточення; - характеристика цільового сегменту ринку туристичних послуг; - конкурентні загрози; - специфічні чинники впливу на діяльність туристичної фірми (групи захисту прав споживачів, активісти охорони зовнішнього середовища тощо). 4. Аналіз сильних та слабких сторін фірми. 5. Основні маркетингові цілі: обсяг реалізації послуг, частка ринку, який займає фірма. 6. Маркетингові стратегії. 7. Способи реалізації стратегії на практиці: - тактичні цілі; - реалізація цінової, збутової, продуктової та комунікативної політики. В маркетинговій діяльності розрізняють наступні види стратегій: 1. продуктова стратегія – це розробка напрямків оптимізації продуктового ряду та визначення асортименту продуктів, які можуть забезпечити ефективну діяльність фірми на ринку туристичних послуг; 2. цінова стратегія; 3. збутова стратегія; 4. комунікаційна стратегія – це розробка та впровадження комплексу маркетингових заходів, спрямованих на встановлення і підтримання визначених взаємовідносин туристичної фірми з адресатами комунікацій. У залежності від характеру та масштабів діяльності туристичного підприємства організаційна структура маркетингу може приймати різні варіанти:
Функціональна організація служби маркетингу
Організація служби маркетингу по продуктовому принципу
Регіональна організація служби маркетингу
Основні принципі організації маркетингової структури підприємства: Ø простота маркетингової структури; Ø ефективна система зв’язків між підрозділами; Ø гнучкість – здатність пристосовуватись до туристичного попиту, зростання обсягів надання послуг, нових технологій тощо. Вимоги до керівників та провідних спеціалістів маркетингових служб:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|