Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 3: Отримання інформації про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування

1. Сучасні тенденції доступу до інформації органів державної влади.

2. Права та обов’язки органів державної влади в галузі оприлюднення офіційної інформації.

3. Особливості доступу до інформації про діяльність Верховної Ради України, Президента України та інших органів державної влади.

4. Отримання інформації про діяльність органів судової влади, діяльність військових формувань.

1.В системі інформаційної діяльності України в сучасних умовах найбільшої актуальності набуває процес удосконалення доступу до інформації за допомогою різноманітних джерел.

Під “сучасними тенденціями доступу” розуміється удосконалення носіїв та джерел інформації, за допомогою яких споживачі інформації можуть отримати її вчасно та якісно.

Доступ до інформації про діяльність органів державної влади можливо отримати за допомогою:

1) друкованих ЗМІ (“Урядовий кур’єр”, “Голос України” та офіційні ЗМІ органів місцевого самоврядування);

2) інформації від телевізійних та радіоагенств;

3) Internet-ресурси, офіційні web-сторінки органів державної влади.

Органи державної влади інформують суспільство про фактичні результати своєї діяльності, керуючись при цьому діючими нормативно-правовими актами.

2.Обов’язок органів державної влади про інформування своєї діяльності, передбачене в чинних нормативно-правових актах, тому порушення даного обов’язку може призвести до відповідальності посадових осіб. В системі інформаційних взаємовідносин основним є те, що органи державної влади повинні інформувати про результати своєї діяльності. Основними офіційними джерелами інформації щодо діяльності органів державної влади є друковані ЗМІ (офіційні) та офіційні web-сторінки. Основними документами, які подаються для оприлюднення, є:

1) документи, що мають державне значення (закони, зміни до законів, укази, розпорядження, установи) – це Верховна Рада України, Президент України і Кабінет Міністрів України;

2) документи, що мають локальне значення (постанови та розпорядження, рішення органів місцевого самоврядування) – це державні адміністрації, районні адміністрації, сільські, селищні ради;

3) документи, що мають галузеве значення (накази, статистичні звіти, розпорядження окремих галузевих органів державної влади) – документи міністерств, відомств та їх окремих установ.

Категорія “інші відомості про діяльність” відображає інформацію про поточну діяльність органів державної влади, що має суспільне значення або представляє суспільні інтереси.

 


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  3. VІІІ. Філогенез органів чуття
  4. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  5. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  6. Адвокатська діяльність
  7. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  8. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  9. Актове діловодство. Діяльність судів. Ведення актових книг
  10. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  11. Аналіз зовнішньої інформації
  12. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження




Переглядів: 425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2: Правове регулювання доступу громадян до інформації | Особливості доступу до інформації про діяльність Верховної Ради України, Президента України, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.091 сек.