Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опис установки і методики експерименту

Вивчення конструкцій машин для заготівлі кормів та збирання кукурудзи на зерно проводиться на їх натурних зразках безпосередньо на робочому місці. Призначення та будову робочих органів косарок, граблів вивчають біля стенду з робочими органами.

Ознайомлення з конструкцією кормозбирального комбайна розпочинають з вивчення жатки для низькостебельних культур. Звернути особливу увагу на привод різального апарату, роботу мотовила, регулювання висоти зрізу рослин. Під час вивчення конструкції жатки для високостебельних культур звертають увагу на різальний апарат, розміщення планок мотовила, особливість навішування жатки на енергетичний засіб. У самохідному подрібнювачі вивчають живильний і подрібнювальний апарати, гідропривод ходової частини й робочих вузлів.

Послідовність виконання роботи

7.1. Вивчити будову та роботу косарки КРН-2,1;

7.2. Ознайомитись з робочими органами граблів ГВК-6;

7.3. Ознайомитись з роботою та використанням косарки КІР-1,5; прес-підбирача ПРП-1,6; підбирачів-копнувачів; стогокладів;

7.4. Вивчити будову, роботу та особливості використання кормозбирального комбайна КСК-100А.

7.5. Ознайомитись з технологічним процесом роботи приставки ППК-4 та комбайна КОП-1,4.

7.6. Скласти звіт.

Питання для звіту

8.1. Нарисувати технологічну схему різального апарата нормального різання.

8.2. Нарисувати технологічні схеми встановлення грабель ГВК-6,0 для ворушіння та згрібання сіна.

8.3. Нарисувати технологічну схему кормозбирального комбайна

КСК-100А.

8.4. Описати призначення основних вузлів кукурудзозбирального комбайна КСКУ-6.

Питання самоконтролю

9.1. Характеристика видів кормів із трав.

9.2. Технологія та комплекс машин для заготівлі рулонного (пресованого) сіна.

9.3. Технологія та комплекс машин для заготівлі розсипного сіна.

9.4. Технологія та комплекс машин для заготівлі трав’яного борошна, силосу, сінажу.

9.5. Призначення робочих органів косарок. Класифікація косарок.

9.6. Технологічний процес роботи косарки.

9.7. Технологічний процес роботи кормозбирального комбайна.

9.8. Способи збирання кукурудзи на зерно та машини для їх реалізації.

9.9. Технологічний процес роботи приставки до зернозбирального комбайна для збирання кукурудзи на зерно.

9.10. Призначення та принцип роботи робочих органів кукурудзозбирального комбайна.

9.11. Назвіть оптимальні строки збирання злакових (бобових) трав на сіно.

9.12. Яку будову має різальний апарат косарки?

9.13. Чому дорівнює хід ножа в апаратах нормального різання?

9.14. Як встановити різальний апарат косарки КС-2,1 на необхідну висоту зрізу рослин?

9.15. З якою метою здійснюється плющення трав?

9.16. Які операції можна виконувати граблями ГВК-6,0?

9.17. Як підготувати граблі ГВК-6,0 для ворушіння (згрібання) трав?

9.18. Як працює прес-підбирач ПРП-1,6?

9.19. Чим змінюється щільність тюка сіна? Чи можна пресувати сіно, вологість якого складає 30%?


Читайте також:

  1. Автоматичні установки пожежегасіння.
  2. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  3. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  4. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  5. Будова газобалонної установки
  6. Бурові установки
  7. Бурові установки для буріння стволів, їх призначення і класифікація.
  8. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  9. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  10. В.О. Сухомлинський — майстер унікального експерименту
  11. Варіанти завдання наведені в кінці методики у додатку №1
  12. Вербальні методики.




Переглядів: 532

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості | Загальні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.