МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Опис установки і методики експериментуВивчення конструкцій зернозбирального комбайна та валкової жатки проводиться на їх натурних зразках безпосередньо на робочому місці. З призначенням та будовою робочих органів окремих частин, систем і агрегатів комбайна знайомляться біля стенду з робочими органами, макетами, розрізами вузлів. Під час вивчення конструкції комбайна групу ділять на окремі ланки, які протягом 15 хв. на кожному робочому місці під керівництвом навчального майстра і ведучого викладача знайомиться з наступними частинами комбайна: Ланка 1 – жатка зернозбирального комбайна; Ланка 2 – молотарка зернозбирального комбайна і площадка управління; Ланка 3 – копнувач, силова установка і ходова частина; Ланка 4 – електро- і гідрообладнання, системи сигналізації і контролю. Проведення регулювань здійснюється безпосередньо на робочому місці, а з підготовкою комбайна до роботи та його технологічним процесом (з працюючим двигуном і включеними робочими органами) студенти знайомляться у складі групи (підгрупи). Послідовність виконання роботи 7.1. Вивчити загальну будову та технологічний процес роботи зернозбирального комбайна СК-5 "Нива". 7.2. Ознайомитись із системами комбайна та основними технологічними регулюваннями, які впливають на якість роботи. 7.3. Ознайомитись з конструктивними особливостями будови зернозбиральних комбайнів Дон-1500 та “SАМРО”. 7.4. Запустити двигун зернозбирального комбайна СК-5 "Нива" і встановити мінімальні режими його роботи. 7.5. Включити молотарку і жатку зернозбирального комбайна. 7.6. Провести регулювання висоти зрізування жатки. 7.7. Ознайомитись з принципом регулювання висоти встановлення мотовила та частоти його обертання. 7.8. Прослідкувати особливості зміни частоти обертання молотильного барабана, вентилятора та швидкості руху комбайна. 7.9. Заповнити таблицю “Технічні характеристики зернозбиральних комбайнів”. Таблиця 8.1 Технічні характеристики зернозбиральних комбайнів
7.10. Скласти звіт. Питання для звіту 8.1. Опишіть призначення основних частин зернозбирального комбайна СК-5. 8.2. Подайте у вигляді таблиці технічні характеристики зернозбиральних комбайнів. 8.3. Опишіть технологічні регулювання жатки і молотарки зернозбирального комбайна «ДОН-1500». Питання для самоконтролю 9.1. Способи збирання зернових культур, їх переваги і недоліки. Машини для реалізації цих способів. 9.2. Основні частини зернозбирального комбайна та їх призначення. 9.3. Як працює жатка зернозбирального комбайна під час прямого комбайнування? 9.4. Будова та робота молотильного апарата зернозбирального комбайна СК-5. 9.5. Призначення та робота соломотряса комбайна СК-5. 9.6. Призначення та робота очистки комбайна СК-5 (вентилятор, два жалюзійні решета, подовжувач верхнього решета і транспортна дошка). 9.7. Можливі причини втрат зерна під час роботи зернозбирального комбайна. 9.8. Техніка безпеки під час роботи на зернозбиральних комбайнах. 9.9. Основні регулювання жатки зернозбирального комбайна. 9.10. Технологічний процес роботи СК-5А під час підбиранні валків. 9.11. Призначення і типи підбирачів (до СК-5А, Дон-1500), особливості будови і технологічного процесу. 9.12. Основні регулювання молотарки зернозбирального комбайна. 9.13. Які культури крім зернових можна збирати зернозбиральними комбайнами, як і чим збирають незернову частину врожаю? 9.14. Від чого залежить пропускна здатність зернозбирального комбайна? 9.15. Яку загальну будову має жатка комбайна Дон-1500? 9.16. Яку загальну будову має молотильний апарат комбайна Дон-1500? 9.17. Яку загальну будову має очистка комбайна Дон-1500? 9.18. Який тип барабана використовують для збирання важкообмолочуваних хлібів? 9.19. Принцип дії соломотряса. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|