МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Опис установки і методики експериментуВивчення конструкцій машин для післязбирального обробітку зерна проводиться на їх натурних зразках безпосередньо на робочому місці. Для підвищення ефективності заняття кожну підгрупу ділять на дві ланки, кожна з яких на робочому місці і під керівництвом ведучого викладача або навчального майстра вивчає певну групу насіннєочисних (сортувальних) машин протягом 15 хв. Після цього ланки послідовно міняються робочими місцями до повного ознайомлення з усіма машинами. Під час вивчення конструкції і процесу роботи ворохоочисної машини необхідно відрегулювати положення щіток відносно решітного стану, змінити величину повітряного потоку. Вивчення конструкції і особливостей регулювання насіннєочисної машини проводять на діючій моделі. Регулюють величину повітряного потоку, положення щіток, встановлюють норію для роботи в режимах заповнення кузова автомобіля і тари, змінюють положення жолоба трієра. Для спеціальних машин проводять регулювання величини повітряного потоку і нахилу деки (сортувальний стіл) та подачі залізного порошку (електромагнітна машина). Послідовність виконання роботи 7.1. Вивчити будову і технологічний процес роботи повітряно-решітної машини ОВП-20А. 7.2. Відрегулювати величину повітряного потоку шляхом відкривання заслінки в повітряних каналах. 7.3. Ознайомитись з регулюванням щіток, встановлених під решітним станом. 7.4. Ознайомитись з особливостями будови складної зерноочисної машини СМ-4. 7.5. Включити машину СМ-4 в роботу. 7.6. Ознайомитись з роботою повітряної очистки, норії, трієрних циліндрів. 7.7. Прослідкувати за роботою, амплітудою та частотою коливань решітного стану і щіток. 7.8. Ознайомитись з будовою і роботою спеціальних зерноочисних машин ЕМС-1А, СОМ-300, ССП-1,5 та зерноочисних агрегатів. 7.9. Включити в роботу машину ЕМС-1А і засвоїти роботу дозувального шнека, двовального лопатевого змішувача, лоткового транспортера, електромагнітного барабана. 7.10. Провести регулювання подачі залізного порошку шляхом встановлення змінної частоти обертання дозувального шнека. 7.11. Включити в роботу машину ССП-1,5 і засвоїти принцип її роботи. 7.12. Змінити величину повітряного потоку сортувального стола, нахил деки й подачу насіння. 7.13. За плакатами ознайомитись з технологічним процесом й режимами роботи барабанних і шахтних сушарок, зерноочисно-сушильних комплексів. 7.14. Скласти звіт. Питання для звіту 8.1. Нарисувати схему технологічного процесу та описати роботу зерноочисної машини ОВП-20А. 8.2. Нарисувати схему та описати роботу трієрного циліндра. 8.3. Нарисувати технологічну схему роботи електромагнітної насіннєочисної машини ЕМС-1,0. Питання для самоконтролю 9.1. За якими ознаками та якими робочими органами зерноочисних машин розділяється зернова суміш? 9.2. Які способи та машини для сушіння зерна Ви знаєте? 9.3. Якої вологості зерно можна довготривало зберігати? 9.4. Будова та призначення робочих органів машини ОВП-20А. 9.5. Як працює решітний стан з 4-х решіт зерноочисної машини 9.6. Будова та призначення робочих органів насіннєочисної машини СМ-4. 9.7. Призначення та принцип роботи трієрних циліндрів насіннєочисної машини СМ-4, технологічні регулювання. 9.8. Будова спеціальної насіннєочисної машини ЕМС-1, призначення робочих органів. 9.9. Технологічний процес роботи насіннєочисної машини ЕМС-1. 9.10. Призначення та принцип роботи сортувальних столів ССП-1,5А, СПС-2,5. 9.11. Як працюють повітряні очистки простих (ОВП-20) і складних (СМ-4) зерноочисних машин? 9.12. Для чого використовують та як працюють бункери активного вентилювання? 9.13. Правила техніки безпеки під час роботи на зерноочисних машинах, агрегатах і комплексах. Читайте також:
|
||||||||
|