МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Опис установки і методики експериментуВивчення конструкцій машин і комбайнів для збирання і переробки льону-довгунцю проводиться на їх натурних зразках безпосередньо на робочому місці. Для підвищення ефективності заняття кожну підгрупу ділять на дві ланки, кожна з яких на робочому місці і під керівництвом ведучого викладача або навчального майстра вивчає певну групу машин (льонобралки, підбирачі-обертачі, льонокомбайни, в’язальний апарат, льонотіпальна машина) протягом 15 хв. Після цього ланки послідовно міняються робочими місцями до повного ознайомлення з усіма машинами і комбайнами. Під час вивчення конструкції і процесу роботи льонобралки необхідно відрегулювати натяг вітки стрічки брального апарата і зазор між пасами вивідного пристрою. Вивчення конструкції і особливостей регулювання льонокомбайна машини проводять на діючій моделі ЛК(В)-4А. Регулюють, натяг віток транспортерів, знайомляться з особливістю роботи брального апарата. З особливістю роботи в’язального апарата знайомляться на його діючій моделі безпосередньо під час зав’язування снопа льонотрести. Послідовність виконання роботи 7.1. Вивчити будову, роботу та технологічні регулювання льонобралки ТЛН-1,5А. 7.2. Відрегулювати натяг стрічки брального апарата переміщенням натяжного ролика. 7.3. Відрегулювати зазор між пасами вивідного пристрою. 7.4. Ознайомитись з будовою та технологічним процесом роботи льономолотарки МЛ-2,8П. 7.5. Вивчити будову та роботу, основні технологічні регулювання льонокомбайна ЛК-4А та ознайомитись з іншими машинами комбайнового способу збирання. 7.6. Провести регулювання натягу стрічок брального апарата льонокомбайна. 7.7. Прослідкувати за регулюваннями віток поперечного та затискного транспортерів. 7.8. На діючій моделі вивчити конструкцію в’язального апарата. 7.9. Заправити шпагат у в’язальний апарат. 7.9. Встановити сніп льонотрести на формувальний стіл апарата. 7.10. Включити в роботу в’язальний апарат і прослідкувати за роботою голки, вузлов’язача, скидальних рук. 7.11. Ознайомитись з конструкцією та роботою ТЛ-40А та інших машин льонопереробного пункту. 7.12. Скласти звіт. Питання для звіту 8.1. Описати способи збирання льону та марки комплексу машин для реалізації кожного з них. 8.2. Накреслити схеми стрічково-дискового й стрічково-роликового бральних апаратів, описати роботу та вказати машини, на яких вони застосовуються. 8.3. Описати технологічні регулювання льонобралок та льонозбиральних комбайнів. Питання для самоконтролю 9.1. Способи збирання льону-довгунцю та машини для їх реалізації. 9.2. Яка технологія і машини для одержання волокна з трести? 9.3. Які типи бральних апаратів Ви знаєте? На яких машинах вони встановлені? 9.4. Будова льонобралки ТЛН-1,5А. 9.5. Технологічний процес роботи та основні регулювання льонобралки ТЛН-1,5А. 9.6. Призначення основних частин льонозбирального комбайна ЛК-4А. 9.7. Технологічний процес роботи льонозбирального комбайна ЛК-4А. 9.8. Будова льонотіпальної машини ТЛ-40А. 9.9. Технологічний процес роботи льонотіпальної машини ТЛ-40А. 9.10. Технологічний процес роботи підбирача трести ПТН-1. 9.11. Технологічний процес роботи підбирача-обертача ОСН-1. 9.12. Технологічний процес роботи в’язального апарату. 9.13. В якій стадії стиглості збирають льон-довгунець? 9.14. Дайте визначення термінам: льон; соломка; треста; волокно; костриця. 9.15. Які машини льонопереробного пункту Ви знаєте? 9.16. Яку будову має льономолотарка МЛ-2,8П? В чому полягають особливості приводу її робочих органів? 9.17. Правила техніки безпеки під час роботи на машинах для збирання та переробки льону-довгунцю. Читайте також:
|
||||||||
|