МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 11. Видатки бюджету на оборону та управління
1. Необхідність, склад і характеристика видатків на оборону, особливості їхнього планування і фінансування, 2. Система органів влади та управління в Україні. Склад видатків на управління, порядок їхнього планування та фінансування.
1. Необхідність, склад і характеристика видатків на оборону, особливості їхнього планування і фінансування.
Оборона України згідно із ЗУ «Про оборону України»- це система політичних, економічних, соціальних, воєнних, наукових, науково-технічних, інформаційних, правових, організаційних, інших заходів держави щодо підготовки до збройного захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту. Виходячи із спрямованості військової доктрини нашої держави, особливістю видатків на національну оборону і безпеку є те, що вони не пов'язані зі здійсненням агресії, війнами, участю у міжнародних конфліктах тощо. Головне завдання, яке стоїть перед Збройними силами України, - це захист державного суверенітету, незалежності та територіальної цілісності. Україна виступає на світовій арені за послідовне втілення принципу неподільності та гарантування безпеки усіх держав та безпеки кожної, а також право усіх держав обирати ті засоби безпеки, які вони вважають за доцільне. Видатки на оборону та безпеку держави мають непродуктивний характер, оскільки вони не сприяють приросту валового внутрішнього продукту, розвитку продуктивних сил, і тому важливим питанням є обґрунтування абсолютних обсягів цих видатків. Адже скорочення збройних сил, зменшення видатків дає змогу спрямувати вивільнені бюджетні кошти на інші потреби країни, зокрема на забезпечення стійкого економічного зростання, розвиток науки і техніки, збільшення інвестиційних ресурсів, покращення добробуту населення. Оборонні видатки- це грошові витрати на підготовку оборони держави, що включають: Ø утримання Збройних сил а) утримання регулярних формувань б) закупівля озброєнь та військової техніки в) проведення навчань , в тому числі за участю військ іноземних держав Ø розвиток оборонної промисловості, а) капітальне будівництво б) модернізація в) впровадження нових технологій Ø воєнні дослідження, Ø а також видатки на ліквідацію їхніх наслідків. Ці видатки, по-перше і найважливіше, забезпечують умови виживання держави; по-друге, це розвиток вітчизняних науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт; по-третє, підготовка висококваліфікованих спеціалістів найвищого рівня; по-четверте, забезпечення робочих місць; по-п’яте, експорт озброєнь, який дає можливість збільшити потенціал держави; по-шосте, співробітництво у військово-політичній сфері; по-сьоме, оборонні видатки- запорука стабільності в регіоні, що є необхідною умовою для міжнародної торгівлі та добросусідських відносин. Оборонні видатки розподіляються на три групи: прямі, побічні та приховані. Прямі оборонні видатки охоплюють витрати оборонних міністерств та відомств і складають основну частку оборонних видатків. До них належать: витрати на утримання та навчання особового складу Збройних сил, придбання, утримання та експлуатацію озброєння, воєнної техніки та майна, видатки на цивільну оборону. Прямі оборонні видатки розподіляються на поточні та капітальні. До поточних видатків належать: - основні та додаткові види грошового утримання військовослужбовців, зарплата вільнонайманих працівників, премії, матеріальна допомога тощо; - нарахування на зарплату вільнонайманих працівників; - придбання предметів і матеріалів (канцелярського приладдя, матеріалів та предметів для поточних господарських потреб, медикаментів і перев’язувальних матеріалів, продуктів харчування, обладнання та інвентаря, м’якого інвентаря та обмундирування, видатки спецпризначення); - витрати на медичне обслуговування, транспортування та інші види забезпечення діяльності особового складу; - витрати, пов’язані з експлуатацією та ремонтом воєнної техніки; - видатки на відрядження; - оплата послуг з утримання воєнних установ; - оплата послуг та енергоносіїв; - дослідження та розробки; - виплата процентів за позичками банківських установ; - трансферти іншим установам і організаціям (виплата пенсій і допомоги). До капітальних належать видатки, які відображають процес матеріально- технічного переоснащення Збройних сил та розвиток оборонної інфраструктури. Побічні оборонні видатки- це витрати, пов’язані з утриманням Збройних сил, гонкою озброєнь, ліквілацією наслідків війн. Приховані оборонні видатки за своїм характером та значимістю належать до оборонних видатків, але проходять за кошторисами цивільних міністерств і відомств. Склад видатків на національну оборону згідно з функціональною класифікацією видатків бюджету наступний: 0200 Оборона Читайте також:
|
||||||||
|